Pod adresem sklepy.szafa.pl została uruchomiona nowa usługa skierowana do internetowych sprzedawców ubrań, obuwia oraz dodatków. Umożliwia ona firmom rozpoczęcie sprzedaży na witrynie Szafa.pl.
„Sklepy na Szafa.pl” to usługa skierowana do wszystkich sprzedawców, którzy chcą ze swoją ofertą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców: od właścicieli sklepów internetowych poprzez dystrybutorów odzieży, aż po Super Sprzedawców Allegro.
– Do skorzystania z usługi zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby dzięki współpracy z nami uzyskać kolejny kanał dystrybucji dla sprzedawanego przez siebie asortymentu. Dla każdej firmy jesteśmy w stanie przygotować dedykowane narzędzia sprzedażowe, włącznie z brandowanym profilem sprzedawcy, umożliwiającym nie tylko dokonywanie transakcji, ale również budowanie więzi z użytkownikami Szafa.pl, poprzez stworzenie kreacji graficznych bezpośrednio związanych z cechami danej marki. Wierzymy, że dzięki takiemu podejściu oraz ciągle rosnącemu wolumenowi sprzedaży, na współpracę z nami zdecydują się również topowe marki, znane z galerii handlowych – mówi Andrzej Domagała, członek zarządu Szafa.pl sp. z o.o.
Korzystanie z Konta oraz wystawianie przedmiotów na sprzedaż jest darmowe. Szafa.pl pobiera prowizję jedynie od sprzedaży wygenerowanej przy pomocy systemu transakcyjnego. Wartość prowizji jest negocjowana z każdym sprzedawcą indywidualnie.
– Zgodnie z przyjętą przez Szafa.pl sp. z o.o. strategią, konsekwentnie dążymy do tego, żeby Szafa.pl stała się miejscem, od którego użytkowniczki internetu rozpoczynają poszukiwania ubrań oraz informacji o nich w sieci internet. Uruchomienie nowej usługi jest jednym z elementów tejże strategii – podsumowuje Andrzej Domagała.
W społeczności serwisu zarejestrowanych jest ponad 230 tys. użytkowników, którzy od września 2009 r. wydali na zakupy przy pomocy Szafa.pl ponad 2,2 mln złotych.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.