Pod adresem sklepy.szafa.pl została uruchomiona nowa usługa skierowana do internetowych sprzedawców ubrań, obuwia oraz dodatków. Umożliwia ona firmom rozpoczęcie sprzedaży na witrynie Szafa.pl.
„Sklepy na Szafa.pl” to usługa skierowana do wszystkich sprzedawców, którzy chcą ze swoją ofertą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców: od właścicieli sklepów internetowych poprzez dystrybutorów odzieży, aż po Super Sprzedawców Allegro.
– Do skorzystania z usługi zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby dzięki współpracy z nami uzyskać kolejny kanał dystrybucji dla sprzedawanego przez siebie asortymentu. Dla każdej firmy jesteśmy w stanie przygotować dedykowane narzędzia sprzedażowe, włącznie z brandowanym profilem sprzedawcy, umożliwiającym nie tylko dokonywanie transakcji, ale również budowanie więzi z użytkownikami Szafa.pl, poprzez stworzenie kreacji graficznych bezpośrednio związanych z cechami danej marki. Wierzymy, że dzięki takiemu podejściu oraz ciągle rosnącemu wolumenowi sprzedaży, na współpracę z nami zdecydują się również topowe marki, znane z galerii handlowych – mówi Andrzej Domagała, członek zarządu Szafa.pl sp. z o.o.
Korzystanie z Konta oraz wystawianie przedmiotów na sprzedaż jest darmowe. Szafa.pl pobiera prowizję jedynie od sprzedaży wygenerowanej przy pomocy systemu transakcyjnego. Wartość prowizji jest negocjowana z każdym sprzedawcą indywidualnie.
– Zgodnie z przyjętą przez Szafa.pl sp. z o.o. strategią, konsekwentnie dążymy do tego, żeby Szafa.pl stała się miejscem, od którego użytkowniczki internetu rozpoczynają poszukiwania ubrań oraz informacji o nich w sieci internet. Uruchomienie nowej usługi jest jednym z elementów tejże strategii – podsumowuje Andrzej Domagała.
W społeczności serwisu zarejestrowanych jest ponad 230 tys. użytkowników, którzy od września 2009 r. wydali na zakupy przy pomocy Szafa.pl ponad 2,2 mln złotych.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.