Jeszcze do 24 sierpnia br. młodzi przedsiębiorcy z branży interaktywnej rozrywki i mediów mogą przesyłać swoje zgłoszenia do konkursu International Young Interactive Entrepreneur. Patronem konkursu jest Ambasada Brytyjska w Warszawie.
Konkurs skierowany jest do twórców gier i multimediów, projektantów stron i serwisów internetowych, a także wydawców i specjalistów ds. marketingu z dziedziny interaktywnej rozrywki i mediów. W procedurze oceniania kandydatów nie będzie brany pod uwagę talent artystyczny – jedynym kryterium oceny będą zdolności świadczące o przedsiębiorczości w branży.
International Young Interactive Entrepreneur to szósta odsłona konkursu organizowanego przez British Council dla przedsiębiorców przemysłu twórczego. Ta edycja ma na celu uhonorowanie osiągnięć oraz rozwój młodych przedsiębiorców działających w branży interaktywnej rozrywki i mediów. Nagrodą dla finalisty polskiego etapu konkursu będzie dwunastodniowy pobyt w Wielkiej Brytanii, podczas którego, w ramach międzynarodowych finałów, będzie ubiegał się o nagrodę pieniężną, stanowiącą równowartość 7 500 funtów,
W konkursie mogą wziąć udział osoby z polskim obywatelstwem w wieku od 25 od 35 lat, biegle posługujące się językiem angielskim. Uczestnicy muszą być aktywni zawodowo w jednym (lub kilku) z poniższych obszarów:
wydawcy, twórcy i specjaliści ds. marketingu z dziedziny interaktywnej rozrywki i mediów
twórcy interaktywnych programów rozrywkowych dostępnych na platformach Internetu, telewizji cyfrowej, radia oraz telefonii komórkowej
multimedia cyfrowe i interaktywne
multimedia internetowe i projektowanie stron internetowych
interaktywny marketing
produkcja imprez multimedialnych i interaktywnych
media eksperymentalne
konsultanci świadczący specjalistyczne usługi w dowolnym ze wskazanych obszarów.
W tym roku w konkursie bierze udział 8 krajów z rynków wschodzących: Brazylii, Estonii, Indii, Indonezji, Polski, Rosji, Słowenii i Turcji. Finaliści odwiedzą Wielką Brytanię w listopadzie 2008 roku, aby wziąć udział we wspólnym programie, w ramach którego uczestnicy będą mieli możliwość nawiązywania cennych kontaktów zarówno z kluczowymi brytyjskimi partnerami z branży interaktywnej rozrywki i mediów, jak i z innymi uczestnikami IYIE.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie British Council: www.britishcouncil.org/pl/poland-iyie.htm
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.