Jeszcze do 24 sierpnia br. młodzi przedsiębiorcy z branży interaktywnej rozrywki i mediów mogą przesyłać swoje zgłoszenia do konkursu International Young Interactive Entrepreneur. Patronem konkursu jest Ambasada Brytyjska w Warszawie.
Konkurs skierowany jest do twórców gier i multimediów, projektantów stron i serwisów internetowych, a także wydawców i specjalistów ds. marketingu z dziedziny interaktywnej rozrywki i mediów. W procedurze oceniania kandydatów nie będzie brany pod uwagę talent artystyczny – jedynym kryterium oceny będą zdolności świadczące o przedsiębiorczości w branży.
International Young Interactive Entrepreneur to szósta odsłona konkursu organizowanego przez British Council dla przedsiębiorców przemysłu twórczego. Ta edycja ma na celu uhonorowanie osiągnięć oraz rozwój młodych przedsiębiorców działających w branży interaktywnej rozrywki i mediów. Nagrodą dla finalisty polskiego etapu konkursu będzie dwunastodniowy pobyt w Wielkiej Brytanii, podczas którego, w ramach międzynarodowych finałów, będzie ubiegał się o nagrodę pieniężną, stanowiącą równowartość 7 500 funtów,
W konkursie mogą wziąć udział osoby z polskim obywatelstwem w wieku od 25 od 35 lat, biegle posługujące się językiem angielskim. Uczestnicy muszą być aktywni zawodowo w jednym (lub kilku) z poniższych obszarów:
wydawcy, twórcy i specjaliści ds. marketingu z dziedziny interaktywnej rozrywki i mediów
twórcy interaktywnych programów rozrywkowych dostępnych na platformach Internetu, telewizji cyfrowej, radia oraz telefonii komórkowej
multimedia cyfrowe i interaktywne
multimedia internetowe i projektowanie stron internetowych
interaktywny marketing
produkcja imprez multimedialnych i interaktywnych
media eksperymentalne
konsultanci świadczący specjalistyczne usługi w dowolnym ze wskazanych obszarów.
W tym roku w konkursie bierze udział 8 krajów z rynków wschodzących: Brazylii, Estonii, Indii, Indonezji, Polski, Rosji, Słowenii i Turcji. Finaliści odwiedzą Wielką Brytanię w listopadzie 2008 roku, aby wziąć udział we wspólnym programie, w ramach którego uczestnicy będą mieli możliwość nawiązywania cennych kontaktów zarówno z kluczowymi brytyjskimi partnerami z branży interaktywnej rozrywki i mediów, jak i z innymi uczestnikami IYIE.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie British Council: www.britishcouncil.org/pl/poland-iyie.htm
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.