Jeszcze do 24 sierpnia br. młodzi przedsiębiorcy z branży interaktywnej rozrywki i mediów mogą przesyłać swoje zgłoszenia do konkursu International Young Interactive Entrepreneur. Patronem konkursu jest Ambasada Brytyjska w Warszawie.
Konkurs skierowany jest do twórców gier i multimediów, projektantów stron i serwisów internetowych, a także wydawców i specjalistów ds. marketingu z dziedziny interaktywnej rozrywki i mediów. W procedurze oceniania kandydatów nie będzie brany pod uwagę talent artystyczny – jedynym kryterium oceny będą zdolności świadczące o przedsiębiorczości w branży.
International Young Interactive Entrepreneur to szósta odsłona konkursu organizowanego przez British Council dla przedsiębiorców przemysłu twórczego. Ta edycja ma na celu uhonorowanie osiągnięć oraz rozwój młodych przedsiębiorców działających w branży interaktywnej rozrywki i mediów. Nagrodą dla finalisty polskiego etapu konkursu będzie dwunastodniowy pobyt w Wielkiej Brytanii, podczas którego, w ramach międzynarodowych finałów, będzie ubiegał się o nagrodę pieniężną, stanowiącą równowartość 7 500 funtów,
W konkursie mogą wziąć udział osoby z polskim obywatelstwem w wieku od 25 od 35 lat, biegle posługujące się językiem angielskim. Uczestnicy muszą być aktywni zawodowo w jednym (lub kilku) z poniższych obszarów:
wydawcy, twórcy i specjaliści ds. marketingu z dziedziny interaktywnej rozrywki i mediów
twórcy interaktywnych programów rozrywkowych dostępnych na platformach Internetu, telewizji cyfrowej, radia oraz telefonii komórkowej
multimedia cyfrowe i interaktywne
multimedia internetowe i projektowanie stron internetowych
interaktywny marketing
produkcja imprez multimedialnych i interaktywnych
media eksperymentalne
konsultanci świadczący specjalistyczne usługi w dowolnym ze wskazanych obszarów.
W tym roku w konkursie bierze udział 8 krajów z rynków wschodzących: Brazylii, Estonii, Indii, Indonezji, Polski, Rosji, Słowenii i Turcji. Finaliści odwiedzą Wielką Brytanię w listopadzie 2008 roku, aby wziąć udział we wspólnym programie, w ramach którego uczestnicy będą mieli możliwość nawiązywania cennych kontaktów zarówno z kluczowymi brytyjskimi partnerami z branży interaktywnej rozrywki i mediów, jak i z innymi uczestnikami IYIE.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie British Council: www.britishcouncil.org/pl/poland-iyie.htm
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.