Termin: 25-26 maja 2011
Miejsce: Warszawa
Połączenie teorii z praktyką – indywidualne ćwiczenia
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na Facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia fanpage’a, a także analizować statystyki.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
- Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
- Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
- Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
- Jak działają aplikacje na Facebooku?
- Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
- Jak mierzyć działania w społecznościach?
- W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
- Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Program/zakres szkolenia:
- Media społecznościowe,
- Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
- Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
- Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
- Reklama w serwisach społecznościowych.
- Aplikacje i gry społecznościowe.
- Kryzysy w social mediach.
- Jak napisać bref na social media?
- Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
- Pomiar efektywności działań w social media,
- Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.
Adresaci:
- Specjaliści ds. marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie,
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatycy social media,
Koszty/promocje:
Cena szkolenia 1 600 zł + VAT.
Uwaga! Przy rejestracji do 12 maja zyskuje się 20 proc. rabatu (1 280 zł + VAT). Organizatorzy dają również możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.
Prowadzący:
- Paweł Karaś – Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
- Michał Wiśniewski – Account Executive, ARBOinteractive Polska
Dodatkowe informacje: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-2011-2.htm
Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: [email protected]
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.