Pod adresem Focunia.Focus.pl zamieszkała Focunia – wirtualna doradczyni portalu Focus.pl. Focunia jest zaawansowanym chatterbotem – programem komputerowym, wykorzystującym metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiającym rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Focunia to już 15 wdrożenie Wirtualnego Doradcy przez Stanusch Technologies.
Focunia przybiera postać atrakcyjnej kobiety dzięki interaktywnemu video, a do użytkownika zwraca się miłym głosem, dzięki syntezatorowi mowy. Ciekawym wyróżnieniem jest możliwość prowadzenia przez nią quizów z odwiedzającymi stronę www.focus.pl. Ponadto chatterbot informuje o magazynie, a zapytany o szczegóły przenosi użytkownika na stronę z artykułem w czasopiśmie.
Z Focunią można rozmawiać, jak z koleżanką z pracy, czy ze szkoły. Niemal na wszystkie tematy. Przede wszystkim jednak Focunia przeznaczona jest do prowadzenia quizów wiedzowych i pomaga użytkownikom Focus.pl lepiej poznać serwis Focus.pl i magazyn Focus. Ma „zaszytą” bazę wiedzy na temat pisma, serwisu oraz pewien zasób wiedzy z treści publikowanych w serwisie Focus.pl. Nasi odbiorcy lubią sprawdzać swoją wiedzę w quizach, a jeszcze bardziej odkrywać nowe zjawiska i możliwości nowych rozwiązań technicznych. Do eksploracji umiejętności i wiedzy Focuni zachęcam, bo „w jej mózgu” ukryliśmy wiele niespodzianek. – mówi Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J Polska, wydawcy magazynu Focus i serwisu Focus.pl.
Focunia powstała we współpracy z firmą Stanusch Technologies i jest zaawansowaną postacią Wirtualnego Doradcy. Zazwyczaj występuje pod imieniem Ewa, ale na potrzeby serwisu Focus.pl otrzymała wdzięczne imię Focunia, a jej umiejętności i wiedza zostały sprofilowane pod potrzeby serwisu Focus.pl. W trakcie normalnej rozmowy wirtualna przewodniczka po serwisie potrafi kierować użytkownika na strony z artykułami umieszczonymi w serwisie Focus.pl i innych serwisach należących do Wydawnictwa G+J.
Każdy Wirtualny Doradca Stanusch Technologies jest inny. I nie chodzi tu o wygląd, ale dostosowanie jego możliwości do wymagań użytkowników danej witryny internetowej. Tym razem część bazy wiedzy ogólnej wzbogaciliśmy o informacje znajdujące się w artykułach publikowanych w serwisie. Focunia na stronie Focus.pl to nasze 15 wdrożenie w Polsce. – podkreśla Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.