Active Content

Nowy portal ING.pl

W sieci dostępna jest już nowa wersja portalu grupy finansowej ING zrealizowanego w oparciu o platformę Active Content. Głównym celem projektu był lepszy dostęp do oferty i systemów transakcyjnych. Przy tworzeniu nowego rozwiązania wykorzystano analizę ruchu w serwisie i ścieżek, którymi poruszają się użytkownicy, a także sugestie osób odwiedzających portal oraz badania na grupie docelowej. […]

Nowy portal ING.pl więcej »

Toyota Motor Poland – integracja klientów i dealerów z centralą

e-point SA uruchomił dla Toyota Motor Poland nowe rozwiązania internetowe, które umożliwiły zintegrowanie komunikacji marketingowej w relacji klient-dealer-centrala. Projekt obejmował: – wykreowanie spójnego wizerunku Toyoty w polskim Internecie; – zaprojektowanie i wykonanie mechanizmów do komunikacji pomiędzy potencjalnymi klientami, centralą firmy i dealerami; – przeprowadzenie kampanii e-marketingowej informującej grupę docelową o możliwości korzystania z nowych, interaktywnych

Toyota Motor Poland – integracja klientów i dealerów z centralą więcej »

Nowy serwis WWW Fujitsu-Siemens Computers

e-point SA poinformował o zakończeniu prac nad serwisem internetowym dla Fujitsu-Siemens Computers. Nowy serwis jest kolejnym wdrożeniem platformy Active Content dedykowanej dla rozwiązań klasy „portal” i gwarantującej łatwość zarządzania dokumentami i aplikacjami. Zadaniem e-point SA było dotarcie do odbiorców biznesowych – potencjalnych klientów i użytkowników sprzętu Fujitsu-Siemens. Serwis zawiera pełne informacje produktowe związane z ofertą.

Nowy serwis WWW Fujitsu-Siemens Computers więcej »

Przewijanie do góry