Ad Net

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net więcej »

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl. W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl więcej »

Scroll to Top