Ad Net

Internet Group odzyskuje kontrolę nad Ad.Net

W dniu 15 października br. Zarząd Internet Group otrzymał pismo od BRE Banku SA z informacją, iż główny wierzyciel Spółki zrzeka się pełnomocnictw upoważniających go do wykonywania praw związanych z akcjami w spółce Ad.Net S.A.

IDMnet odzyskał pozycję lidera

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16 milionów realnych użytkowników.

Internet Group pozyskuje inwestora dla Ad.Net

1 lipca 2010 r. Internet Group S.A. podpisała term sheet inwestycyjny z inwestorem z Europy Zachodniej zainteresowanym przejęciem pakietu kontrolnego w spółce Ad.Net S.A. Obecnie strony opracowują dokumentację transakcji, której finalizacja powinna nastąpić w ciągu kilku tygodni.

Pit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net

Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci. Powiększyły również zasięg Focus.MSP – zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę …

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net więcej »

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl. W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z …

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl więcej »

Przewiń do góry