IDMnet odzyskał pozycję lidera

Opublikowano: 28 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16 milionów realnych użytkowników.

Hanna LaskowskaIDMnet odzyskał pozycję lidera

Internet Group pozyskuje inwestora dla Ad.Net

Opublikowano: 1 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

1 lipca 2010 r. Internet Group S.A. podpisała term sheet inwestycyjny z inwestorem z Europy Zachodniej zainteresowanym przejęciem pakietu kontrolnego w spółce Ad.Net S.A. Obecnie strony opracowują dokumentację transakcji, której finalizacja powinna nastąpić w ciągu kilku tygodni.

Hanna LaskowskaInternet Group pozyskuje inwestora dla Ad.Net

Pit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net

Opublikowano: 31 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci. Powiększyły również zasięg Focus.MSP – zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Tomasz UchańskiPit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Opublikowano: 9 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę telekomunikacyjną HaloNet. Oferta jest odpowiedzią …

Hanna LaskowskaNowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl

Opublikowano: 7 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl. W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z zebranych danych wynika, że niewielką …

Sylwester KozakPrawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl