Ad-Vice

Dobry czas w ofercie sieci Ad-Vice

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wprowadziła do swojej oferty nowy wariant emisji reklam. Dobry czas to propozycja będąca odpowiedzią na rosnące zainteresowanie rynku planowaniem kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem pory emisji. Reklama emitowana w modelu Dobry czas obejmuje większość witryn skupionych w sieci Ad-Vice. Przekaz reklamowy i pora emisji dopasowane są do planu dnia internauty. Ceny […]

Dobry czas w ofercie sieci Ad-Vice więcej »

Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice

Do portfolio sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyła strona www.teksty.org – największa baza tekstów piosenek wykonawców rodzimych jak i zagranicznych w polskim Internecie. Witryna www.teksty.org należy do Grupy Empik i według badania Megapanel PBI/Gemius odwiedza ją miesięcznie prawie milion internautów.  Z poziomu strony użytkownicy mają dostęp do setek utworów muzycznych – polskich i zagranicznych. Mogą też pobierać

Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice więcej »

Sieć Ad-Vice poszerza swoją ofertę o witrynę forum Peb.pl

Ad-Vice, polska sieć reklamy internetowej, pozyskała do swojego portfolio nową witrynę Peb.pl. Peb.pl jest największym forum internetowym w polskiej sieci, skupiającym obecnie ponad 1,5 mln użytkowników (real users) – Polaków w kraju i poza granicami. Peb.pl jest własnością firmy Jumpset sp. z o.o., w którą niedawno zainwestował szwajcarski fundusz NVCI. W ramach oferty działań reklamowych

Sieć Ad-Vice poszerza swoją ofertę o witrynę forum Peb.pl więcej »

Scroll to Top