Serwis Hip-Hop.pl w portfolio Ad-Vice
W połowie kwietnia kategoria witryn Ad-Vice – Rozrywka – powiększyła się o partnera, portal muzyczny Hip-Hop.pl. Serwis zasilił również portfolio kategorii Społeczności.
W połowie kwietnia kategoria witryn Ad-Vice – Rozrywka – powiększyła się o partnera, portal muzyczny Hip-Hop.pl. Serwis zasilił również portfolio kategorii Społeczności.
GRPSPOT to produkt reklamowy oparty na spotach video, emitowanych zarówno w odtwarzaczach osadzonych na serwisach WWW, jak i w formacie reklamowym (videostitial). Wprowadzając nowy produkt reklamy on-line, Ad-Vice gwarantuje reklamodawcy dotarcie z emisją spotu video w formacie Pre-Roll do ponad 5 milionów internautów.
Ad-Vice gwarantuje dotarcie spotu do ponad 5 mln internautów więcej »
Z początkiem maja w sieci Ad-Vice miały miejsce zmiany na stanowiskach w Dziale Sprzedaży. Do zespołu Ad-Vice na stanowisko Dyrektora Sprzedaży dołączył Jakub Wilczak, dotychczas związany z siecią Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas pełniący obowiązki Dyrektora Sprzedaży, objął nowo utworzone stanowisko New Business Director.
Do sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyły kolejne witryny m.in.: Emuzyka.pl, Instrukcja.pl, Wyklady.org, Pcfoster.pl, Joe.pl, Swistak.pl.
Podczas wczorajszej konferencji prasowej sieć reklamy internetowej Ad-Vice oficjalnie ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańską firmą Audience Science (dawniej Revenue Science), oferującą rozwiązania z dziedziny targetowania behawioralnego. Konferencja była również okazją do przedstawienia zalet tego narzędzia.
Ad-Vice przedstawia zalety targetowania behawioralnego we współpracy z Audience Science więcej »
25 lutego bieżącego roku w Warszawie podpisana została umowa, na mocy której fundusz VC Xevin Investments objął większościowe udziały w spółce Ad-Vice – internetowej sieci reklamy.
Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wzbogaca swoją ofertę o kolejne 17 witryn. Wiele z nich to serwisy, których treść adresowana jest przede wszystkim do mężczyzn.