AdAction i IDMnet razem

Opublikowano: 29 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

1 maja spółki AdAction i IDMnet połączą struktury handlowe i zaproponują wspólną ofertę. Sieć reklamy internetowej AdAction Network zostanie wzmocniona o witryny z portfolio IDMnet i będzie działać jako samodzielna sieć tematyczna w ramach IDMnet.

Hanna LaskowskaAdAction i IDMnet razem

FlashAds – pierwsza polska sieć reklamy w grach flash

Opublikowano: 26 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

AdAction uruchomiło pierwszą w Polsce sieć reklamy w grach flash – FlashAds. Oferta AdAction skierowana jest do twórców gier, wydawców serwisów internetowych, którzy zainteresowani są prezentacją gier na swoich stronach oraz do reklamodawców.

Hanna LaskowskaFlashAds – pierwsza polska sieć reklamy w grach flash

AdAction Network rozpoczyna współpracę z Artegence

Opublikowano: 4 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa dla graczy tworzona przez firmę AdAction, rozpoczęła współpracę z Artegence. Należące do Artegence serwisy Gamintor, Jabler i Skizo wejdą w skład sieci i powiększą jej portfolio.

Hanna LaskowskaAdAction Network rozpoczyna współpracę z Artegence

MediaFun i NewsPoint o marketingu szeptanym

Opublikowano: 16 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Z analizy ilościowej, przeprowadzonej za okres 1 stycznia 2008 r. – 29 maja 2009 r. wynika, że zainteresowanie mediów marketingiem szeptanym utrzymywało się na niezmienionym poziomie do marca 2009 r., kiedy to liczba publikacji na jego temat uległa podwojeniu. Powodem był cykl artykułów na temat marketingu szeptanego, publikowany przez portal Gazeta.pl i Gazetę Wyborczą od 2 marca 2009 r., a dotyczący negatywnych praktyk w tym obszarze.

Hanna LaskowskaMediaFun i NewsPoint o marketingu szeptanym