AdAction

Adam Semik wzmacnia zespół AdAction

Adam Semik dołączył z początkiem października do zespołu AdAction. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych realizowanych przez AdAction. Adam Semik jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Karierę zawodową rozpoczynał w domu mediowym OMD Polska, gdzie odpowiadał za zakup mediów. Następnie związany był z siecią reklamy internetowej IDMnet, w […]

Adam Semik wzmacnia zespół AdAction więcej »

iPhone – nowa era w reklamie

Polska premiera iPhone’a 3G już 22 sierpnia. Urządzenie to zrewolucjonizowało rynek sprzętu mobilnego. A już wkrótce radykalnie zmieni sytuację w światowych trendach marketingowych. Dostrzegła to firma Greystripe, amerykański producent aplikacji do urządzeń przenośnych, która rozpoczyna dystrybucję swoich produktów dla iPhone’a. Od dwóch lat Greystripe dostarcza bezpłatnie „mobilne” programy i gry, umożliwiając zamieszczanie w nich reklam.

iPhone – nowa era w reklamie więcej »

Słaba płeć, mocne granie

Dla współczesnej kobiety rozrywka w postaci gry komputerowej nie jest już powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie. Panie coraz chętniej i dłużej bawią się przed komputerem, doganiając w tym mężczyzn. Okazuje się również, że świat gier może być dla płci pięknej formą terapii i środkiem pobudzania życia… erotycznego. Według organizacji Entertainment Software Association (amerykańskie stowarzyszenie producentów

Słaba płeć, mocne granie więcej »

Artur Kurasiński w AdAction

Artur Kurasiński, twórca między innymi kultowego już komiksu internetowego Chomiks.com, dołączył do zespołu AdAction. Jako product manager będzie rozwijał w firmie sekcję odpowiedzialną za gry przeglądarkowe. Artur Kurasiński związany jest z branżą internetową od 1999 roku, kiedy to zakładał serwis Nuta.pl sprzedany potem firmie Prokom Software. Jako niezależny konsultant i specjalista od nowych mediów doradzał

Artur Kurasiński w AdAction więcej »

Nie tylko dla młodych gniewnych

Popularność gier komputerowych w Polsce gwałtownie rośnie. Potwierdzić mają to rozpoczęte przygotowania do polskiej edycji znanego na całym świecie turnieju gier komputerowych „Kode5 Global Gaming Revolution”. Polski finał tej imprezy odbędzie się w Warszawie na początku kwietnia br. Turniej „Kode5 Global Gaming Revolution” zaliczany jest, obok World Cyber Games i Electronic Sports World Cup, do

Nie tylko dla młodych gniewnych więcej »

Mobilne granie w reklamie

Rynek mobilnych aplikacji staje się jedną z ważniejszych gałęzi światowego przemysłu rozrywki. 2.5 miliarda telefonów komórkowych działających na całym świecie zaczyna mieć siłę oddziaływania równą samemu internetowi. To wielka gratka dla twórców mobilnej rozrywki i speców od marketingu. W Stanach Zjednoczonych – jednym z najlepiej rozwiniętych rynków rozrywki mobilnej – prawie 36 procent użytkowników komórek

Mobilne granie w reklamie więcej »

Scroll to Top