Adam Kwaśniewski

Rynek e-commerce według SMB

Grupa robocza e-commerce Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przygotowała raport podsumowujący stan branży e-commerce w Polsce w 2008 roku. Według autorów wartość rynku wzrosła o 36 procent i wynosi ponad 11 miliardów złotych. Autorzy przewidują, że 2009 rok będzie charakteryzował się wolniejszym wzrostem, ale jednocześnie ustabilizuje sektor e-commerce w Polsce. Raport powstał w SMB po raz pierwszy. Jego wyniki zostały użyczone IAB Polska do wykorzystania w raporcie rocznym związku.

Rynek e-commerce według SMB więcej »

Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google

Od 1 lipca sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup linków sponsorowanych w Google. Dotychczas kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint. Wartością dodaną oferty jest bieżąca analiza i optymalizacja kampanii za pomocą systemu ad.SEO, opracowanego przez agencję interaktywną IMPartner. ad.SEO umożliwia maksymalizowanie efektywności kampanii, również poprzez agregowanie i analizę

Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google więcej »

AdOcean w sieci Ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net zakończyła wdrażanie nowego systemu adserwerowego – AdOcean, dostarczanego przez polską firmę o tej samej nazwie. Oprogramowanie to służy do zarządzania realizacją kampanii reklamowych w internecie. AdOcean zastąpił system DART 5.0 firmy DoubleClick, poprzednio używany przez sieć. 'Dynamiczny rozwój polskiego rynku reklamy internetowej wymaga od nas coraz nowocześniejszych rozwiązań technologicznych.’ – mówi

AdOcean w sieci Ad.net więcej »

Link kursor – nowa forma reklamy w sieci Ad.net

Do oferty sieci reklamowej Ad.net została oficjalnie wprowadzona nowa forma reklamy – Link kursor. Zasada działania Link kursora jest bardzo prosta. Po najechaniu przez Internautę wskaźnikiem myszy na aktywne fragmenty strony WWW (linki) po prawej stronie kursora wyświetla się niewielkiego rozmiaru reklama. Koresponduje ona treścią i formą z pozostałymi reklamami na stronie (Billboardem, Pop-upem, etc.).

Link kursor – nowa forma reklamy w sieci Ad.net więcej »

ad.local – lokalne dotarcie w sieci ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadza nowy produkt – ad.local – pakiety gwarantujące dotarcie z przekazem reklamowym wyłącznie w określonych województwach i głównych ośrodkach miejskich. Unikalność ad.local polega na połączeniu kilku ofert w jednorodny, lokalny pakiet sprzedażowy. Dotychczas kampanie mające na celu lokalną emisję reklamy koncentrowały się albo na dotarciu tematycznym (emisja w serwisach o tematyce

ad.local – lokalne dotarcie w sieci ad.net więcej »

Spoty radiowe w Internecie

Od 25 października sieć Ad.net jako pierwsza na polskim rynku proponuje swoim klientom RadioSpot – nową formę reklamy pozwalającą na emitowanie spotów radiowych w Internecie. Pomysł na RadioSpot powstał dzięki współpracy z internetowym Radiem Friko -radio.friko.pl. Obecnie Ad.net może zaproponować swoim klientom nowatorską reklamę internetową wykorzystującą ich spoty radiowe – w ten sposób informacja, którą

Spoty radiowe w Internecie więcej »

Zmiany w Ad.net S.A.

Ostatniego dnia sierpnia zakończyła się, trwająca od kilku miesięcy, reorganizacja wewnątrz sieci reklamowej Ad.net. Zmiany wiązały się zarówno z ruchami kadrowymi, jak i nowymi potrzebami stawianymi przez klientów firmy, pojawiającymi się wraz z dynamicznym rozwojem rynku reklamy online. Najistotniejszą zmianą jest odejście Marka Rusieckiego, Dyrektora Zarządzającego Ad.net, będącego pracownikiem Spółki od samego jej początku. Zmiana

Zmiany w Ad.net S.A. więcej »

Scroll to Top