Adam Semik

Gramy w globalnej sieci reklamy

Polska dołączyła do czołówki światowego przemysłu reklamy w rozrywce. Stało się to za sprawą umowy podpisanej między największą siecią reklamy w grach, IGA Worldwide, a firmą AdAction, specjalizującą się w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych. Umowa obejmuje współpracę przy umieszczaniu reklam dynamicznych w grach komputerowych i na konsole w sieci IGA Worldwide kierowanych do polskich

Gramy w globalnej sieci reklamy więcej »

Adam Semik wzmacnia zespół AdAction

Adam Semik dołączył z początkiem października do zespołu AdAction. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych realizowanych przez AdAction. Adam Semik jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Karierę zawodową rozpoczynał w domu mediowym OMD Polska, gdzie odpowiadał za zakup mediów. Następnie związany był z siecią reklamy internetowej IDMnet, w

Adam Semik wzmacnia zespół AdAction więcej »

Noworoczne wzmocnienia w IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet powiększa swój zespół. Dynamiczny rozwój firmy i coraz większa ilość prowadzonych projektów zaowocowały poszerzeniem istniejących już struktur, a także powołaniem nowej komórki organizacyjnej – Działu Nowych Projektów. Z początkiem Nowego Roku skład osobowy IDMnet poszerzył się o sześć nowych osób. Wzmocniono dział agencyjny, obsługi adserwerowej i klientów bezpośrednich, a także powołano

Noworoczne wzmocnienia w IDMnet więcej »

Scroll to Top