Adam Wysocki

Henryka Bochniarz online

Popierana przez Partię Demokratyczną Henryka Bochniarz zdecydowała się na przygotowanie własnego serwisu internetowego. Strona wyróżnia się dynamiką, uzyskaną dzięki multimediom oraz stworzeniu internetowej społeczności skupionej wokół rozbudowanego forum. Serwis, przygotowany przez agencję interaktywną IMPartner w oparciu o zaawansowaną technologię JetCMS, znajduje się pod adresem bochniarz.pl. Zawiera liczne materiały przybliżające program wyborczy oraz osobę Henryki Bochniarz. […]

Henryka Bochniarz online więcej »

Ad.net pozyskuje nowe osoby

Od 1 kwietnia sieć reklamy internetowej Ad.net zyskała nowego pracownika. Do zespołu dołączył Marcin Woźniak. Jego zadaniem będzie wspieranie nowych projektów, w które angażuje się sieć reklamowa. 'Doceniamy dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Marcina w branży mediowej, jesteśmy zadowoleni, że zdecydował się on na współpracę z naszą siecią’ – deklaruje Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.

Ad.net pozyskuje nowe osoby więcej »

Ad.net wyświetla pop-up'y w Service Pack 2

Sieć reklamowa Ad.net pokonała barierę Service Pack 2, blokującą wyświetlanie reklam pop-up. W sieci Ad.net reklamodawcy uzyskają wyższą skuteczność ze względu na wprowadzony mechanizm: adserwer Ad.netu rozpoznaje, czy użytkownik ma zainstalowany Service Pack 2 i w zależności od tego serwuje odpowiedni kod reklamy pop-upowej. W Windows’ach z SP2 pierwotnie zablokowany Pop-up, zostanie wyemitowany w momencie,

Ad.net wyświetla pop-up'y w Service Pack 2 więcej »

Ad.net najlepszym biurem reklamy

Sieć Ad.net S.A. została uznana przez klientów za najlepsze biuro reklamy internetowej w raporcie specjalnym Media&Marketing Polska. Doroczny raport Media&Marketing Polska obejmuje wszystkie rodzaje biur reklamy – począwszy od telewizyjnej, a na reklamie internetowej skończywszy. Respondentami są klienci biur reklamy – przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych. Dlatego też wyróżnienie sieci Ad.net jest tym większym

Ad.net najlepszym biurem reklamy więcej »

Zmiany w Ad.net S.A.

Ostatniego dnia sierpnia zakończyła się, trwająca od kilku miesięcy, reorganizacja wewnątrz sieci reklamowej Ad.net. Zmiany wiązały się zarówno z ruchami kadrowymi, jak i nowymi potrzebami stawianymi przez klientów firmy, pojawiającymi się wraz z dynamicznym rozwojem rynku reklamy online. Najistotniejszą zmianą jest odejście Marka Rusieckiego, Dyrektora Zarządzającego Ad.net, będącego pracownikiem Spółki od samego jej początku. Zmiana

Zmiany w Ad.net S.A. więcej »

Start reklamy opartej na streamingu

18 sierpnia po raz kolejny wystartowała internetowa kampania wykorzystująca streaming. Tym razem klientem, który zdecydował się wykorzystać tę cały czas nową i innowacyjną formę reklamy, jest PTK Centertel, przy okazji realizacji kampanii Taryfa Malejąca dla Firm. Internauci odwiedzający niektóre witryny tematyczne sieci Ad.net (VAT, PIT, Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Brief, Infor) mają możliwość obejrzenia reklamówki

Start reklamy opartej na streamingu więcej »

Nowa oferta Ad.net

Interaktywna sieć reklamowa Ad.net z dniem 1 lipca wprowadza nową ofertę dla reklamodawców, jednocześnie modyfikując swoją strategię działania i pozycjonowania się na rynku reklamy internetowej. Strategia ta zakłada zmiany zarówno w samym portfolio sieci, jak i ofercie skierowanej do reklamodawców. „Po kilku latach działalności na rynku internetowym oraz osiągnięciu pozycji zdecydowanego lidera wśród sieci reklamowych,

Nowa oferta Ad.net więcej »

Scroll to Top