Artgen dla adidas Originals
Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.
Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.
Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
18 grudnia br. firma CT Creative Team, zajmująca się technologiami mobilnymi, przeprowadziła reklamową kampanię SMS’ową na zlecenie adidas Poland Sp. z o.o. Akcja ma w bezpośredni sposób zachęcić do udziału w Świątecznej Ofercie, w której każdy kupujący może zyskać nawet 30%-wy rabat w sklepach flagowych marki adidas. Reklamowe komunikaty SMS skierowano do aktywnych użytkowników serwisu
Zakończył się, trwający trzy miesiące projekt „Promocja Świąteczna kosmetyków Adidas” dla firmy Coty Polska S.A. Za część akcji promocyjnej związaną z obsługą SMS’ów, a także z losowaniem nagrody głównej odpowiedzialna była, na zlecenie Tequila/BTL Group, firma Webtel – dostawca rozwiązań teleinformatycznych do komunikacji marketingowej. Uczestnicy promocji nadesłali ponad 190 tys. SMS’ów, z czego ponad 50