Artgen dla adidas Originals
Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.
Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.
Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
18 grudnia br. firma CT Creative Team, zajmująca się technologiami mobilnymi, przeprowadziła reklamową kampanię SMS’ową na zlecenie adidas Poland Sp. z o.o. Akcja ma w bezpośredni sposób zachęcić do udziału w Świątecznej Ofercie, w której każdy kupujący może zyskać nawet 30%-wy rabat w sklepach flagowych marki adidas. Reklamowe komunikaty SMS skierowano do aktywnych użytkowników serwisu …
Zakończył się, trwający trzy miesiące projekt “Promocja Świąteczna kosmetyków Adidas” dla firmy Coty Polska S.A. Za część akcji promocyjnej związaną z obsługą SMS’ów, a także z losowaniem nagrody głównej odpowiedzialna była, na zlecenie Tequila/BTL Group, firma Webtel – dostawca rozwiązań teleinformatycznych do komunikacji marketingowej. Uczestnicy promocji nadesłali ponad 190 tys. SMS’ów, z czego ponad 50 …