adMaster Network

BRON.PL sponsorem klubu żużlowego

Od nowego sezonu żużlowego portal BRON.PL będzie upowszechniał swój znak towarowy na stadionie klubu żużlowego Włókniarz Częstochowa. Przeprowadzone badania portalu wspólnie z adMaster network oraz ARC Rynek i Opinia wykazały, iż ponad 90% użytkowników portalu to mężczyźni. Obecność reklamy na stadionie, podczas zawodów sportowych jest zgodna z przyjętą strategią promocji portalu. BRON.PL zamierza wykorzystać sponsoring […]

BRON.PL sponsorem klubu żużlowego więcej »

Powstaje ARBOmedia Polska

adMaster network, filia niemieckiej spółki giełdowej ARBOmedia AG, oraz Integrated Media Sales, należące do IMI Group, łączą się pod nazwą ARBOmedia Polska. Będąca wspólną własnością Paula H. Lorenza i Jerzego Kuczkiewicza IMI Group, oraz firma ARBOmedia AG z Monachium w Niemczech podjęły wspólną decyzję o połączeniu swoich domów sprzedaży mediów Integrated Media Sales (IMS) i

Powstaje ARBOmedia Polska więcej »

E-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia

Producent wykonawczy vortalu ubezpieczeniowego E-Insurance.pl podjął decyzję o włączeniu serwisu do sieci reklamowej adMaster Network Sp. z o.o. , należącej do europejskiej grupy ArboMedia. Celem Termit IC, producenta vortalu, jest wyprowadzenie poza firmę wszystkich działań nie związanych bezpośrednio z tworzeniem zawartości merytorycznej E-Insurance.pl. Umowa z adMaster Network Sp. z o.o. jest pierwszym sfinalizowanym działaniem biznesowym

E-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia więcej »

Scroll to Top