BRON.PL sponsorem klubu żużlowego

Opublikowano: 26 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od nowego sezonu żużlowego portal BRON.PL będzie upowszechniał swój znak towarowy na stadionie klubu żużlowego Włókniarz Częstochowa. Przeprowadzone badania portalu wspólnie z adMaster network oraz ARC Rynek i Opinia wykazały, iż ponad 90% użytkowników portalu to mężczyźni. Obecność reklamy na stadionie, podczas zawodów sportowych jest zgodna z przyjętą strategią promocji portalu. BRON.PL zamierza wykorzystać sponsoring jako element pozycjonowania swojej marki …

Sylwester KozakBRON.PL sponsorem klubu żużlowego

Powstaje ARBOmedia Polska

Opublikowano: 7 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

adMaster network, filia niemieckiej spółki giełdowej ARBOmedia AG, oraz Integrated Media Sales, należące do IMI Group, łączą się pod nazwą ARBOmedia Polska. Będąca wspólną własnością Paula H. Lorenza i Jerzego Kuczkiewicza IMI Group, oraz firma ARBOmedia AG z Monachium w Niemczech podjęły wspólną decyzję o połączeniu swoich domów sprzedaży mediów Integrated Media Sales (IMS) i adMaster network Poland. ARBOmedia AG …

Sylwester KozakPowstaje ARBOmedia Polska

E-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia

Opublikowano: 17 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Producent wykonawczy vortalu ubezpieczeniowego E-Insurance.pl podjął decyzję o włączeniu serwisu do sieci reklamowej adMaster Network Sp. z o.o. , należącej do europejskiej grupy ArboMedia. Celem Termit IC, producenta vortalu, jest wyprowadzenie poza firmę wszystkich działań nie związanych bezpośrednio z tworzeniem zawartości merytorycznej E-Insurance.pl. Umowa z adMaster Network Sp. z o.o. jest pierwszym sfinalizowanym działaniem biznesowym z tym związanym. Decyzję podjęto …

Sylwester KozakE-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia