Ad.Net

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet

IDMnet to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce. O sytuacji firmy jak i całej branży reklamy on-line, planach na przyszłość i aktualnych projektach rozmawiamy z Maciejem Musiołem, nowym Dyrektorem Generalnym IDMnet. Redakcja: W czerwcu tego roku objął Pan stanowisko Dyrektora Generalnego IDMnet. Czy oznacza to rewolucyjne zmiany czy raczej kontynuację dotychczasowej „polityki” firmy? […]

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet więcej »

Nowe witryny w sieci reklamowej Ad.net

Do sieci Ad.net przyłączyły przede wszystkim serwisy społecznościowe – Blog4u, iLove oraz Świstak. Blog4u.pl to system darmowych pamiętników internetowych. Dzięki wprowadzeniu wielu unikalnych funkcji, serwis w ciągu kilku miesięcy istnienia stał się jednym z czołowych Polskich systemów blogowych i ciągle zyskuje na popularności. Portal randkowy iLove.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów randkowych w Polsce. Swistak.pl

Nowe witryny w sieci reklamowej Ad.net więcej »

Pracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean

Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl, zaczął korzystać z systemu zarządzania i emisji reklam online, oferowanego przez spółkę AdOcean. Do tej pory system AdOcean jest wykorzystywany przez takie firmy, jak IDG, INTERIA.PL, Ad.net, Travelplanet.pl oraz Edipresse Polska. Głównym obszarem działalności Pracuj.pl jest internet, dlatego firma dokłada wszelkich starań, aby prowadzony przez nią serwis właściwie funkcjonował, był przejrzysty i

Pracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean więcej »

Dział Nowych Projektów w Ad.net

W związku z rosnąca ilością planowanych i realizowanych projektów sieci Ad.net S.A. , w ramach dotychczasowych struktur firmy, powołano nową komórkę – Dział Nowych Projektów. Stworzenie i kierowanie działem powierzono Andrzejowi Cudnemu. Andrzej Cudny jest związany z Ad.net od sierpnia 2004 r. Do momentu wyboru na stanowisko Kierownika ds. Nowych Projektów pełnił funkcję Account Managera

Dział Nowych Projektów w Ad.net więcej »

Serwisy CANAL+ Cyfrowy w sieci Ad.net S.A.

Do Ad.net od początku 2006 roku dołączyły witryny spółki CANAL+ Cyfrowy. Portfolio największej sieci reklamy internetowej powiększyło się o serwisy cyfraplus.pl, canalplus.pl, alekino.pl, minimini.pl, zigzap.tv, hyper.pl, planete.pl, operatorplus.pl. 'CANAL+ Cyfrowy szukał partnera, który będzie w stanie efektywnie sprzedać i wypromować powierzchnię serwisów, oferując zarówno standardowe kampanie reklamowe jak i atrakcyjne możliwości sponsoringu. Z przyjemnością przyjęliśmy

Serwisy CANAL+ Cyfrowy w sieci Ad.net S.A. więcej »

Pierwszy sponsoring na grono.net

Sukcesem zakończyła się pierwsza kampania sponsoringowa, przeprowadzona przez sieć reklamową Ad.net, w największej zamkniętej społeczności w polskim internecie – serwisie grono.net. Wyzwanie na wejście w tak zdecydowaną i widoczną obecność, podjęła Mennica Polska za pośrednictwem Firmy Reklamowej KUC promująca konkurs ’Ładuj po nagrody’. W ramach sponsoringu, w ostatnich dwóch tygodniach listopada, wygląd serwisu grono.net został

Pierwszy sponsoring na grono.net więcej »

Expander.pl poszerza ofertę reklamową

Serwis internetowy firmy Expander – Niezależnego Doradcy Finansowego (expander.pl) poszerza swoją ofertę reklamową. Reklamodawcy mogą teraz korzystać z szerokiej oferty niestandardowych form promocji, takich jak belki sponsorskie, sponsoring serwisu, niestandardowe boksy reklamowe. Dodatkowo Expander.pl wprowadza do oferty Medium Rectangle na stronie głównej. 'Chcąc zaspokoić potrzeby klientów, pragnących zaistnieć z przekazem na serwisie nie tylko przy

Expander.pl poszerza ofertę reklamową więcej »

Scroll to Top