Ad.Net

Vitalia.pl – pierwszy interaktywny serwis dietetyczny

Serwis Vitalia.pl to propozycja skierowana do osób szukających skutecznej i dopasowanej do indywidualnych potrzeb diety. To również serwis dla osób ceniących zdrowy styl życia i odżywiania. Użytkownik znajdzie w nim wszystko czego potrzebuje, żeby zadbać o zdrowie i figurę. Zindywidualizowane diety uwzględniają m. in. preferencje kulinarne użytkownika, ewentualne przeciwwskazania zdrowotne oraz tryb życia. Dzięki temu

Vitalia.pl – pierwszy interaktywny serwis dietetyczny więcej »

AdOcean w sieci Ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net zakończyła wdrażanie nowego systemu adserwerowego – AdOcean, dostarczanego przez polską firmę o tej samej nazwie. Oprogramowanie to służy do zarządzania realizacją kampanii reklamowych w internecie. AdOcean zastąpił system DART 5.0 firmy DoubleClick, poprzednio używany przez sieć. 'Dynamiczny rozwój polskiego rynku reklamy internetowej wymaga od nas coraz nowocześniejszych rozwiązań technologicznych.’ – mówi

AdOcean w sieci Ad.net więcej »

Link kursor – nowa forma reklamy w sieci Ad.net

Do oferty sieci reklamowej Ad.net została oficjalnie wprowadzona nowa forma reklamy – Link kursor. Zasada działania Link kursora jest bardzo prosta. Po najechaniu przez Internautę wskaźnikiem myszy na aktywne fragmenty strony WWW (linki) po prawej stronie kursora wyświetla się niewielkiego rozmiaru reklama. Koresponduje ona treścią i formą z pozostałymi reklamami na stronie (Billboardem, Pop-upem, etc.).

Link kursor – nowa forma reklamy w sieci Ad.net więcej »

Ad.net pozyskuje nowe osoby

Od 1 kwietnia sieć reklamy internetowej Ad.net zyskała nowego pracownika. Do zespołu dołączył Marcin Woźniak. Jego zadaniem będzie wspieranie nowych projektów, w które angażuje się sieć reklamowa. 'Doceniamy dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Marcina w branży mediowej, jesteśmy zadowoleni, że zdecydował się on na współpracę z naszą siecią’ – deklaruje Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.

Ad.net pozyskuje nowe osoby więcej »

ad.local – lokalne dotarcie w sieci ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadza nowy produkt – ad.local – pakiety gwarantujące dotarcie z przekazem reklamowym wyłącznie w określonych województwach i głównych ośrodkach miejskich. Unikalność ad.local polega na połączeniu kilku ofert w jednorodny, lokalny pakiet sprzedażowy. Dotychczas kampanie mające na celu lokalną emisję reklamy koncentrowały się albo na dotarciu tematycznym (emisja w serwisach o tematyce

ad.local – lokalne dotarcie w sieci ad.net więcej »

Scroll to Top