Ad.Net

E-prawnik.pl w sieci Ad.net

We wrześniu do sieci reklamy internetowej Ad.net S.A. dołączył serwis e-prawnik.pl – jedna z najpopularniejszych witryn biznesowych w polskim internecie, oferująca porady prawne i informacje dla przedsiębiorców i osób prywatnych. E-prawnik.pl dociera do dużej i silnie sprofilowanej grupy docelowej, niezwykle atrakcyjnej dla reklamodawców. W czerwcu witrynę odwiedziło ponad 158.000 użytkowników (real users), generując łącznie ponad […]

E-prawnik.pl w sieci Ad.net więcej »

Reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net

Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzy swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS. Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji. 'Od początku roku z uwagą przyglądaliśmy się rosnącej popularności kanałów RSS wśród użytkowników Witryn sieci Ad.net oferujących swoje informacje w kanałach RSS. Uważamy, że teraz nadszedł

Reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net więcej »

Grono.net w Ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net SA rozpoczęła współpracę z serwisem Grono.net – największą polską społecznością internetową. Grono.net to unikatowy w Polsce serwis skupiający rozbudowane zamknięte społeczności przyjaciół i znajomych. Idea ’zamkniętych społeczności internetowych’ polega na zawieraniu i utrzymaniu znajomości poprzez stronę internetową dostępną tylko dla zalogowanych użytkowników. Dołączyć do Grona można na zaproszenie osoby już zarejestrowanej

Grono.net w Ad.net więcej »

Nowy właściciel 5 tytułów biznesowych B2B Media

B2B Media Sp. z o.o. ogłosiło, że dokonało sprzedaży swoich pięciu biznesowych tytułów – Biznes Warszawski, Biznes Trójmiejski, Biznes Poznański, Biznes Wrocławski oraz Biznes Śląski – nowej, prywatnej grupie inwestorów, która posiada udziały w CityBusinessNetworkPoland. Pieniądze uzyskane ze sprzedaży tytułów zostaną wykorzystane do spłacenia wierzycieli spółki B2B Media. 'Pierwotni udziałowcy B2B Media najwidoczniej nie mają

Nowy właściciel 5 tytułów biznesowych B2B Media więcej »

Ad.net dociera do blisko 90 procent polskich internautów

Sieć Ad.net S.A. ze swoją powierzchnią reklamową dociera do 8,6 miliona internautów – niemal 90% wszystkich polskich użytkowników sieci (8 604 843 użytkowników). Taki wynik Ad.net osiągnął w opublikowanym kwietniowym drzewku badania Megapanel/PBI (opracowanym przez PBI/Gemius.), porównującym zasięgi biur reklamy. Ad.net tworzy największy kanał dotarcia do polskich konsumentów w Sieci i nadal zajmuje pozycję numer jeden

Ad.net dociera do blisko 90 procent polskich internautów więcej »

Serwis Biznespolska.pl w sieci Ad.net S.A.

Z dniem 1 lipca 2005 roku sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozpoczęła współpracę z Biznespolska.pl). Biznespolska.pl to popularny polski portal informacyjny skierowany głównie do kadry zarządzającej i osób związanych z małym, średnim i dużym biznesem, a więc bardzo cenny dla reklamodawców ze względu na wartościową i wyspecjalizowaną grupę docelową. Na stronach Biznespolska.pl znajdują się stale

Serwis Biznespolska.pl w sieci Ad.net S.A. więcej »

Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google

Od 1 lipca sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup linków sponsorowanych w Google. Dotychczas kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint. Wartością dodaną oferty jest bieżąca analiza i optymalizacja kampanii za pomocą systemu ad.SEO, opracowanego przez agencję interaktywną IMPartner. ad.SEO umożliwia maksymalizowanie efektywności kampanii, również poprzez agregowanie i analizę

Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google więcej »

Scroll to Top