AdOcean wprowadził retargetowanie

Opublikowano: 25 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

AdOcean wprowadził do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność – retargetowanie. Nowe rozwiązanie pozwala na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.

Hanna LaskowskaAdOcean wprowadził retargetowanie

Nowa Dyrektor Zarządzająca w AdOcean

Opublikowano: 27 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od ponad miesiąca funkcję Dyrektor Zarządzającej w AdOcean – spółce należącej do Grupy Gemius – pełni Aneta Sankowska. Wśród priorytetowych celów, jakie stawia sobie nowa Dyrektor, są rozwój istniejących produktów AdOcean oraz sprawne i terminowe uruchomienie projektów znajdujących się obecnie w fazie przygotowania i testów.

Hanna LaskowskaNowa Dyrektor Zarządzająca w AdOcean

AdOcean podbija Rumunię

Opublikowano: 9 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W wyniku wygranego przetargu AdOcean zdobył pierwszego klienta na rynku rumuńskim. Jest nim Neogen – największy na rynku Europy Środkowo-Wchodniej właściciel portali społecznościowych, portali pracy, zajmujący się także marketingiem on-line. W Rumunii Ad Ocean planuje zdobywanie kolejnych kontraktów. W najbliższej przyszłości firma chce wejść również do Słowenii.

Hanna LaskowskaAdOcean podbija Rumunię

Cormedia – nowy dom mediowy na rynku reklamy online

Opublikowano: 30 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W styczniu 2008 roku oficjalnie rozpoczął działalność nowy dom mediowy Cormedia, specjalizujący się w planowaniu i emisji kampanii reklamowych w Internecie. Cormedia w ramach swojej działalności zajmie się również tworzeniem tematycznych sieci reklamowych. Dom mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007, a jego zespół tworzą osoby od wielu lat związane z reklamą internetową. Dyrektorem Generalnym firmy jest Iwo Gałecki, a funkcję …

Hanna LaskowskaCormedia – nowy dom mediowy na rynku reklamy online

Pracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean

Opublikowano: 3 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl, zaczął korzystać z systemu zarządzania i emisji reklam online, oferowanego przez spółkę AdOcean. Do tej pory system AdOcean jest wykorzystywany przez takie firmy, jak IDG, INTERIA.PL, Ad.net, Travelplanet.pl oraz Edipresse Polska. Głównym obszarem działalności Pracuj.pl jest internet, dlatego firma dokłada wszelkich starań, aby prowadzony przez nią serwis właściwie funkcjonował, był przejrzysty i spełniał oczekiwania użytkowników. Inną, nie …

Hanna LaskowskaPracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean