AdPortal

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet

IDMnet to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce. O sytuacji firmy jak i całej branży reklamy on-line, planach na przyszłość i aktualnych projektach rozmawiamy z Maciejem Musiołem, nowym Dyrektorem Generalnym IDMnet. Redakcja: W czerwcu tego roku objął Pan stanowisko Dyrektora Generalnego IDMnet. Czy oznacza to rewolucyjne zmiany czy raczej kontynuację dotychczasowej „polityki” firmy? …

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet więcej »

IDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego

Maciej Musioł objął stanowisko Dyrektora Generalnego internetowej sieci reklamowej IDMnet, wcześniej sprawował funkcję Dyrektora Biura Reklamy i odpowiadał między innymi za sprzedaż reklam i sprawy finansowe. Zastąpił na stanowisku Adama Dybę, który odszedł z firmy. Maciej Musioł związany jest z IDMnet od sześciu lat i jest jednym z twórców sukcesu firmy. W swej dotychczasowej pracy …

IDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego więcej »

AdPortal rozpoczął działalność

Zgodnie z zapowiedziami, 1 czerwca br., rozpoczął działalność AdPortal – pierwszy polski system do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. W pierwszych dniach do AdPortalu akces zgłosiło 70 witryn o łącznym zasięgu ponad dwóch milionów użytkowników! Przyjmowanie witryn ciągle trwa, na razie jednak bez możliwości pełnego korzystania z systemu. Ograniczenie to wynika z …

AdPortal rozpoczął działalność więcej »

Wywiad z Marcinem Jastrzębskim szefem projektu AdPortal

11 maja br. na konferencji prasowej ogłoszono uruchomienie przez IDMnet pierwszego na polskim rynku systemu reklamy kontekstowej, służącego do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami w Internecie. W dziale “Wywiady” redakcja e-biznes publikuje rozmowę z szefem tego projektu Marcinem Jastrzębskim. Czym tak na prawdę ma być AdPortal? Do kogo projekt jest kierowany? Jakie cele chcą osiągnąć …

Wywiad z Marcinem Jastrzębskim szefem projektu AdPortal więcej »

Reklama tekstowa w IDMnet

11 maja w domu aukcyjnym Rempex odbyła się konferencja, na której oficjalnie ogłoszono rozpoczęcie działalności przez AdPortal. AdPortal to platforma reklamy kontekstowej służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Zaprezentowany system to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku reklamy, mające zrewolucjonizować jego funkcjonowanie. Twórcą AdPortalu jest Internetowy Dom Mediowy net. AdPortal powstał …

Reklama tekstowa w IDMnet więcej »

Przewiń do góry