AdPress

AdPress, IPM i Migut Media z Wirtualnym Doradcą Stanusch Technologies

Wirtualny Doradca firmy Stanusch Technologies pojawi się na witrynach internetowych trzech wydawnictw AdPress, IPM i Migut Media. Chatterbot będzie służył pomocą odwiedzającym i dostarczał merytoryczną wiedzę oraz informacje o firmach i bieżącej ofercie. Dzięki zainstalowaniu Wirtualnego Doradcy, wydawnictwa zyskają nowy kanał komunikacji, za pośrednictwem którego użytkownicy będą mogli zadawać pytania i uzyskać na nie odpowiedzi […]

AdPress, IPM i Migut Media z Wirtualnym Doradcą Stanusch Technologies więcej »

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania

Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów – z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży 'Brief’ w październiku br. Wysoki wskaźnik, a co

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania więcej »

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress

Wydawnictwo Reklamowe AdPress, wydawca m.in. magazynu komunikacji marketingowej „Brief” wprowadza na rynek nowatorski projekt badawczy pod nazwą BriefIndex, którego pierwsze wyniki poznamy już w III kwartale tego roku. Jego założenia zostały zaprezentowane 1 kwietnia br. podczas uroczystego spotkania Rady Programowej „Briefu”, na którym obecni byli przedstawiciele branży marketingowej, stowarzyszeń i reklamodawców. – Wskaźnik BriefIndex to

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress więcej »

Scroll to Top