Jak wykupić zaangażowanie fanów?
Komunikując się poprzez fanpage, docieramy średnio tylko do ok. 16 proc. swoich fanów (raport comScore 2011). Jak polepszyć ten wynik podpowiada Adrian Pietraszkiewicz z Fenomem.pl.
Komunikując się poprzez fanpage, docieramy średnio tylko do ok. 16 proc. swoich fanów (raport comScore 2011). Jak polepszyć ten wynik podpowiada Adrian Pietraszkiewicz z Fenomem.pl.
Wszystkie facebookowe strony marek zostaną przekształcone, najpóźniej do 30 marca. Warto się przygotować. Poniżej przedstawiamy fakty i nasze rekomendacje. Zapraszamy do lektury gościnnego tekstu przygotowanego przez Adriana Pietraszkiewicza z Fenomem.pl.
Timeline dla marek – poznaj zmiany, których nie unikniesz! więcej »
Spółka o2.pl utworzyła dział sponsoringu i akcji specjalnych. Jego kierownikiem został Adrian Pietraszkiewicz. Dział funkcjonuje w ramach wydziału Promocji i PR oraz Biura Reklamy. Pietraszkiewicz zajmie się skoordynowaniem dotychczasowych działań spółki w zakresie sponsoringu i akcji specjalnych. W nowym dziale będą realizowane zadania z zakresu obsługi patronatów, konkursów, a także planowania i realizacja akcji specjalnych.