Adv.pl

Adv.pl promuje Kler w internecie

W związku z Drzwiami Otwartymi organizowanymi przez Kler SA – producenta mebli skórzanych, spółka rozpoczęła kampanię promocyjną w Internecie. Za strategię e-marketingową oraz kreacje odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Adv.pl. Celem kampanii jest zachęcenie internautów do odwiedzenia Salonów Kler oraz zapoznania się z ofertą mebli. Z uwagi na międzynarodowy zasięg działania spółki, kampania, oprócz Polski, obejmuje […]

Adv.pl promuje Kler w internecie więcej »

Alima-Gerber S.A. rozpoczyna współpracę z Adv.pl

Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała przetarg ogłoszony przez Alima-Gerber S.A. na wykonanie nowych serwisów marek Gerber.pl oraz BoboFrut.pl. W przetargu, który odbył się w październiku ubiegłego roku, swoje propozycje przedstawiły 3 czołowe agencje interaktywne. W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego wybrano projekt, który w najpełniejszym stopniu łączył w sobie założenia koncepcyjne z nietypowymi rozwiązaniami technologicznymi. 'Spośród wszystkich

Alima-Gerber S.A. rozpoczyna współpracę z Adv.pl więcej »

Nowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle

Agencja Interaktywna Adv.pl zrealizowała w ciągu ostatnich 2 miesięcy cztery kampanie e-marketingowe. Pierwsza dla Telefonii Dialog, druga dla Hasco-Lek, promująca produkt Penigra, kolejna dla Messenger Service Stolica, Spółki UPS oraz ostatnia dla Nestle Polska, promująca markę Winiary w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Każda z przeprowadzonych kampanii e-marketingowych oparta była na indywidualnych założeniach dopasowanych do potrzeb

Nowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle więcej »

Adv.pl kreuje internetowe oblicze EMPiK.com

Realizacja nowej strategii interaktywnej EMPiKu – największej sieci sprzedaży produktów kultury w Polsce – została powierzona agencji interaktywnej Adv.pl. Współpraca objęła stworzenie całościowej koncepcji graficznej nowej odsłony serwisu. Podstawową zmianą jest zastosowanie bardziej agresywnej i odważnej szaty graficznej. Dominujące kolory to czerń i czerwień, które podkreślają nowoczesność sieci salonów. Nowy serwis charakteryzuje się ergonomicznością i

Adv.pl kreuje internetowe oblicze EMPiK.com więcej »

Nowe WINIARY.pl

Agencja Interaktywna Adv.pl kontynuuje obsługę e-marketingową jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku – WINIARY – należącej do Nestle Polska SA. Efektem współpracy obu firm, jest odświeżenie serwisu winiary.pl. Tak jak dotychczas, istotę oraz merytoryczną siłę serwisu stanowią przepisy i porady kulinarne, lecz w zupełnie nowym wydaniu wzbogaconym o praktyczną wiedzę kucharską i lekarską. Nowością

Nowe WINIARY.pl więcej »

Przetarg na nowy serwis korporacyjny Telefonii Dialog rozstrzygnięty

Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała trwający kilka miesięcy przetarg ogłoszony przez Telefonię Dialog na wykonanie nowego serwisu korporacyjnego operatora. Wynik przetargu oznacza dla Adv.pl kontynuację ponad 4-letniej kompleksowej obsługi internetowego wizerunku Telefonii Dialog (oprócz realizacji i aktualizacji obecnego serwisu również stworzenie witryny www.junior.dialog.pl promującej bezpieczne korzystanie z internetu przez dzieci, witryn produktowych www.1011.pl, www.wifi.dialog.pl, prezentacji multimedialnych,

Przetarg na nowy serwis korporacyjny Telefonii Dialog rozstrzygnięty więcej »

BRE Bank Hipoteczny inwestuje w media interaktywne

Agencja interaktywna Adv.pl rozpoczęła współpracę z największym w Polsce specjalistycznym bankiem hipotecznym – BRE Bankiem Hipotecznym S.A. Zadaniem agencji jest kompleksowa obsługa internetowego wizerunku firmy tj. odświeżenie wizerunku banku poprzez zaprojektowanie grafiki i architektury informacji dla nowego serwisu korporacyjnego www.rhb.com.pl. Celem witryny jest dostarczanie dogłębnych, rzetelnych i adekwatnych informacji na temat działalności banku. Skupia się

BRE Bank Hipoteczny inwestuje w media interaktywne więcej »

Scroll to Top