Adv.pl

Adv.pl dla branży finansowej

Agencja Interaktywna Adv.pl nawiązała stałą współpracę z Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych Pioneer Pekao S.A. oraz Deutsche Bank PBC S.A. Zakończono również prace nad realizacją serwisu www dla spółki GETIN Raty. Dla Pioneer Pekao TFI S.A. , najstarszej i największej instytucji na krajowym rynku Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych. Adv.pl wykonało szablony graficzne do serwisu www.pioneer.com.pl. Służyć ma to […]

Adv.pl dla branży finansowej więcej »

Adv.pl otwiera biuro w Warszawie

Od początku roku w Warszawie funkcjonuje nowa dywizja Adv.pl. 'Działanie to jest wynikiem naszych obserwacji i doświadczeń’ – mówi Rafał Dziedzic, Prezes Zarządu Adv.pl. – 'Chcemy być bliżsi i bardziej dostępni naszym Klientom, zarówno tym obecnym jak i potencjalnym.’ Ster nowej dywizji znalazł się w rękach Konrada Pankiewicza – Dyrektora Zarządzającego, który do tej pory

Adv.pl otwiera biuro w Warszawie więcej »

Po imprezie – alibi24.pl

Dostawca interaktywnych rozwiązań marketingowych – agencja Adv.pl wraz z firmą ASA Sp. z o.o. wypowiedziały walkę syndromowi 'dnia następnego’, czyli niechcianym uczuciom, które najczęściej towarzyszą nam rano po 'zakrapianych’ imprezach. Efektem tej współpracy jest internetowy serwis alibi24.pl, gdzie każdy amator dobrej zabawy odnajdzie cenne informację o tym, jak powstaje kac oraz posiądzie wiedzę, jak pozbyć

Po imprezie – alibi24.pl więcej »

Interaktywny ekspert z Wydawnictwa Marketing w Praktyce

Połączy z internetem bez konieczności uruchomiania przeglądarki, ma wbudowany mechanizm przypominania zaplanowanych zadań, potrafi znaleźć konkretny artykuł w obszernym marketingowym archiwum i nie jest natrętny – jak się nim nie interesujemy, grzecznie… zasypia. Mowa o nowym narzędziu marketingu desktopowego, udostępnionym przez Wydawnictwo Marketing w Praktyce na stronach firmowego portalu www.marketing.org.pl. Postać eSperto stworzyła Agencja Interaktywna

Interaktywny ekspert z Wydawnictwa Marketing w Praktyce więcej »

Adv.pl – 34 miejsce na świecie w pozycjonowaniu

Specjaliści z firmy Adv.pl zajęli 34 miejsce w światowych mistrzostwach w pozycjonowaniu –„Seo Challenge”. Był to konkurs, polegający na wypozycjonowaniu strony WWW w wyszukiwarce Google. W zawodach wzięło udział ponad 510 000 uczestników. Zadaniem każdego zawodnika była promocja zgłoszonej wcześniej strony internetowej pod podanym przez organizatora słowem kluczowym. W tych mistrzostwach był to zwrot „nigritude

Adv.pl – 34 miejsce na świecie w pozycjonowaniu więcej »

SMB wybrało OpenMail’a

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zdecydowało się na wybór systemu do zarządzania newsletterami, autorstwa Adv.pl. Od dziś wszelkie działania związane z e-mail marketingiem, SMB podejmuje w oparciu o narzędzie OpenMail. – Zdajemy sobie sprawę, że wybór odpowiedniego oprogramowania jest podstawą powodzenia akcji e-mailingowych. Jednak głównym powodem wyboru tego właśnie systemu jest fakt, że „OpenMail” oznacza jednocześnie profesjonalną

SMB wybrało OpenMail’a więcej »

Militaria.pl na żywo

Od wczoraj klienci sklepu internetowego Militaria.pl mają możliwość konsultacji on-line ze sprzedawcą, podczas zakupów w sieci Internet. Wdrożeniem oprogramowania „LiveChat”, zajęła się Agencja Interaktywna Adv.pl. – Militaria.pl to jedno z najbardziej zaawansowanych marketingowo i technologicznie przedsięwzięć w polskim e-commerce. We współpracy z Agencja Interaktywną Adv.pl udaje nam się być zawsze o krok do przodu, wyznaczając

Militaria.pl na żywo więcej »

Scroll to Top