Agata Czarnowska

Przed nami kryzys zaufania?

Głośne ostatnio przypadki nieuczciwych sklepów internetowych prowokują do pytania o kondycję polskiego e-biznesu. Czy klienci, zrażeni postępowaniem niektórych odwrócą się także od większości uczciwych? Czy czeka nas kryzys zaufania? A może nie będzie tak źle?

Przed nami kryzys zaufania? więcej »

Merlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami

Dla Merlin.pl zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku – przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień. Z kolei dla należącej do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A. spółki LIVECHAT Software, wdrożenie oprogramowania w Merlin.pl jest realizacją kolejnego przedsięwzięcia dla

Merlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami więcej »

Scroll to Top