Jak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?

Opublikowano: 14 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jakie prawa przysługują klientom przy zakupach w Internecie? Ile dni mają kupujący na zwrot towaru, a ile na reklamację? Po jakim czasie mogą odzyskać pieniądze? Które towary zakupione w Internecie podlegają zwrotowi, a które nie? Jak się okazuje zakupy internetowe znacząco różnią się od tradycyjnych form sprzedaży.

Hanna LaskowskaJak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?

Przed nami kryzys zaufania?

Opublikowano: 30 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Głośne ostatnio przypadki nieuczciwych sklepów internetowych prowokują do pytania o kondycję polskiego e-biznesu. Czy klienci, zrażeni postępowaniem niektórych odwrócą się także od większości uczciwych? Czy czeka nas kryzys zaufania? A może nie będzie tak źle?

Dawid ZarazińskiPrzed nami kryzys zaufania?

Merlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami

Opublikowano: 1 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Dla Merlin.pl zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku – przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień. Z kolei dla należącej do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A. spółki LIVECHAT Software, wdrożenie oprogramowania w Merlin.pl jest realizacją kolejnego przedsięwzięcia dla bardzo znaczącego klienta. Na wszystkich …

Hanna LaskowskaMerlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami