Agito.pl

Agito.pl sklepem internetowym roku

Podczas wczorajszej Gali Finałowej konkursu WebstarFestival, witryna Agito.pl została uhonorowana podwójnym tytułem Strona Roku 2008: Sklep Internetowy. Sklep Agito.pl otrzymał statuetki Webstar oraz Webstar Internautów w czwartej edycji prestiżowego konkursu WebstarFestival. Do konkursu zgłoszono ogółem 210 stron, a o zwycięstwie decydowała ocena ekspertów Akademii Internetu oraz głosy Internautów. WebstarFestival jest organizowany od 2005 roku. Konkurs […]

Agito.pl sklepem internetowym roku więcej »

„Ojciec Płać!” w Agito.pl

29 lipca ruszył w jednym z największych polskich serwisów społecznościowych Fotka.pl konkurs „Ojciec Płać” organizowany przez największy polski sklep internetowy Agito.pl. Konkurs pokazuje użytkownikom Fotki, że istnieje bardzo korzystna alternatywa dla zakupów w tradycyjnych sklepach RTV/AGD. Ma zachęcić młodych członków społeczności Fotka.pl do przedstawienia sklepu Agito.pl swoim rodzicom i pokazać obu pokoleniom, że zakupy w

„Ojciec Płać!” w Agito.pl więcej »

Agito.pl Mistrzem Handlu i Usług MasterCard

Rozstrzygnięto drugą edycję plebiscytu Mistrz Handlu i Usług MasterCard®. W tym roku, po raz drugi zwycięzcą w Plebiscycie Internautów okazał się sklep Agito.pl. Konkurs, którego pomysłodawcą jest MasterCard, odbył się po raz drugi. Składa się on z ogólnopolskiego badania konsumenckiego przeprowadzanego przez instytut Pentor oraz Plebiscytu Internautów. W Plebiscycie Internautów, klienci mogli ocenić ponad sto

Agito.pl Mistrzem Handlu i Usług MasterCard więcej »

Elektronika w Internecie

Kupując elektronikę użytkową w Internecie oszczędzimy średnio 12 proc. w stosunku do sklepów tradycyjnych – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Ceny sklepu internetowego – Agito.pl – okazały się niższe niż w tradycyjnych marketach średnio o 20 proc. Badanie objęło dziewięć sklepów internetowych wyspecjalizowanych w elektronice użytkowej (Agito.pl, Euro.com.pl, Hoopla.pl, Komputronik.pl, Max24.pl, Medilider.pl,

Elektronika w Internecie więcej »

Agito.pl wybiera agencję reklamową Heureka

Agencja reklamowa Heureka zajmie się opracowaniem i realizacją strategii marketingowej dla Agito.pl – największego w Polsce sklepu internetowego z elektroniką użytkową. Zaproponowana przez agencję strategia komunikacji opiera się na działaniach wizerunkowych i promocyjnych, które w nowatorski sposób wykorzystują zarówno platformę online jak i ATL, BTL czy narzędzia typu ambient. W ramach planowanych aktywności Heureka będzie

Agito.pl wybiera agencję reklamową Heureka więcej »

Rok 2008 – przełomowy dla polskiej blogosfery?

Popularny bloger publikuje cennik reklam, inny ujawnia umowę sponsorską, blogerka demaskuje pracownika portalu podającego się za zwykłego internautę, co jest impulsem do opracowania kodeksu współpracy z blogerami. 2008 rok zapowiada się, jako przełomowy dla polskiej blogosfery. Kilka wydarzeń mających miejsce w ciągu ostatnich dwóch miesięcy może istotnie wpłynąć na postrzeganie polskiej blogosfery przez branżę marketingową.

Rok 2008 – przełomowy dla polskiej blogosfery? więcej »

Nowe zabezpieczenia przesyłek w Agito.pl

Agito.pl wprowadza kolejne usprawnienia procesu logistycznego. Wszystkie przesyłki wysyłane do Klientów sklepu są teraz dodatkowo zabezpieczane. – W roku 2007 r. z magazynu Agito.pl w Chorzowie wyjechało do Klientów ponad ćwierć miliona produktów. Obecnie sklep realizuje prawie tysiąc zamówień dziennie, a liczba ta cały czas rośnie. By sprostać rosnącej liczbie zamówień, wdrażamy kolejne profesjonalne narzędzia

Nowe zabezpieczenia przesyłek w Agito.pl więcej »

Scroll to Top