Agito.pl sklepem internetowym roku

Opublikowano: 11 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Podczas wczorajszej Gali Finałowej konkursu WebstarFestival, witryna Agito.pl została uhonorowana podwójnym tytułem Strona Roku 2008: Sklep Internetowy. Sklep Agito.pl otrzymał statuetki Webstar oraz Webstar Internautów w czwartej edycji prestiżowego konkursu WebstarFestival. Do konkursu zgłoszono ogółem 210 stron, a o zwycięstwie decydowała ocena ekspertów Akademii Internetu oraz głosy Internautów. WebstarFestival jest organizowany od 2005 roku. Konkurs ma na celu promocję najlepszych …

Hanna LaskowskaAgito.pl sklepem internetowym roku

„Ojciec Płać!” w Agito.pl

Opublikowano: 4 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

29 lipca ruszył w jednym z największych polskich serwisów społecznościowych Fotka.pl konkurs „Ojciec Płać” organizowany przez największy polski sklep internetowy Agito.pl. Konkurs pokazuje użytkownikom Fotki, że istnieje bardzo korzystna alternatywa dla zakupów w tradycyjnych sklepach RTV/AGD. Ma zachęcić młodych członków społeczności Fotka.pl do przedstawienia sklepu Agito.pl swoim rodzicom i pokazać obu pokoleniom, że zakupy w Internecie można robić o wiele …

Hanna Laskowska„Ojciec Płać!” w Agito.pl

Agito.pl Mistrzem Handlu i Usług MasterCard

Opublikowano: 5 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Rozstrzygnięto drugą edycję plebiscytu Mistrz Handlu i Usług MasterCard®. W tym roku, po raz drugi zwycięzcą w Plebiscycie Internautów okazał się sklep Agito.pl. Konkurs, którego pomysłodawcą jest MasterCard, odbył się po raz drugi. Składa się on z ogólnopolskiego badania konsumenckiego przeprowadzanego przez instytut Pentor oraz Plebiscytu Internautów. W Plebiscycie Internautów, klienci mogli ocenić ponad sto marek sklepów wymienionych z nazwy …

Hanna LaskowskaAgito.pl Mistrzem Handlu i Usług MasterCard

Elektronika w Internecie

Opublikowano: 20 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kupując elektronikę użytkową w Internecie oszczędzimy średnio 12 proc. w stosunku do sklepów tradycyjnych – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Ceny sklepu internetowego – Agito.pl – okazały się niższe niż w tradycyjnych marketach średnio o 20 proc. Badanie objęło dziewięć sklepów internetowych wyspecjalizowanych w elektronice użytkowej (Agito.pl, Euro.com.pl, Hoopla.pl, Komputronik.pl, Max24.pl, Medilider.pl, Megamedia.pl, Neo24.pl, Zadowolenie.pl) oraz po …

Hanna LaskowskaElektronika w Internecie

Agito.pl wybiera agencję reklamową Heureka

Opublikowano: 13 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja reklamowa Heureka zajmie się opracowaniem i realizacją strategii marketingowej dla Agito.pl – największego w Polsce sklepu internetowego z elektroniką użytkową. Zaproponowana przez agencję strategia komunikacji opiera się na działaniach wizerunkowych i promocyjnych, które w nowatorski sposób wykorzystują zarówno platformę online jak i ATL, BTL czy narzędzia typu ambient. W ramach planowanych aktywności Heureka będzie korzystać m.in. z mechanizmów wirusowych …

Hanna LaskowskaAgito.pl wybiera agencję reklamową Heureka

Rok 2008 – przełomowy dla polskiej blogosfery?

Opublikowano: 23 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Popularny bloger publikuje cennik reklam, inny ujawnia umowę sponsorską, blogerka demaskuje pracownika portalu podającego się za zwykłego internautę, co jest impulsem do opracowania kodeksu współpracy z blogerami. 2008 rok zapowiada się, jako przełomowy dla polskiej blogosfery. Kilka wydarzeń mających miejsce w ciągu ostatnich dwóch miesięcy może istotnie wpłynąć na postrzeganie polskiej blogosfery przez branżę marketingową. Jest to jednak jedynie efekt …

Hanna LaskowskaRok 2008 – przełomowy dla polskiej blogosfery?

Nowe zabezpieczenia przesyłek w Agito.pl

Opublikowano: 22 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agito.pl wprowadza kolejne usprawnienia procesu logistycznego. Wszystkie przesyłki wysyłane do Klientów sklepu są teraz dodatkowo zabezpieczane. – W roku 2007 r. z magazynu Agito.pl w Chorzowie wyjechało do Klientów ponad ćwierć miliona produktów. Obecnie sklep realizuje prawie tysiąc zamówień dziennie, a liczba ta cały czas rośnie. By sprostać rosnącej liczbie zamówień, wdrażamy kolejne profesjonalne narzędzia wspierające logistykę przedsiębiorstwa – mówi …

Hanna LaskowskaNowe zabezpieczenia przesyłek w Agito.pl