Agnieszka Brzezińska

Szczęśliwa siódemka Peugeot

Agencja interaktywna OS3 multimedia realizuje kolejną internetową kampanią reklamową przygotowaną na zlecenie firmy Peugeot Polska. Projekt ten to już siódme wspólne przedsięwzięcie reklamowe zrealizowane w sieci. „Model 807 to samochód niezwykły i bardzo bliski wartościom Peugeot. Wszystkie jego cechy odpowiadają wymogom dzisiejszych rodzin oraz ich potrzebom związanym z pracą i wypoczynkiem. To typ pojazdu, który […]

Szczęśliwa siódemka Peugeot więcej »

Nowa kampania Peugeot

Od 23 kwietnia do 11 maja 2003 roku potrwa internetowa kampania reklamowa modelu 307 SW. Jej celem jest podkreślenie specyfiki modelu, a co za tym idzie, zachęcenie klientów do odwiedzania salonów i korzystania z jazd testowych. „Chcieliśmy, aby kampania wyraźnie eksponowała niepowtarzalność Peugeot 307 SW: panoramiczny szklany dach i modularność siedzeń. Estetyka, jasność, dynamika –

Nowa kampania Peugeot więcej »

Walantynkowe kartki przygotowane przez OS3

Peugeot Polska, we współpracy z agencją interaktywną OS3 przygotowała dla wszystkich internautów specjalny, walentynkowy prezent w postaci e-kartek. Każdy kto już 11 lutego odwiedzi stronę peugeot.com.pl będzie miał niepowtarzalną okazję wysłania do ukochanej osoby jednej z pięciu e-kartek zaprojektowanych specjalnie na Walentynki. Od strony graficznej, e-kartki Peugeot, to połączenie branży motoryzacyjnej z uczuciami i emocjami.

Walantynkowe kartki przygotowane przez OS3 więcej »

Scroll to Top