Wywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia

Opublikowano: 27 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Dom mediowy Cormedia specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych kampanii.

Hanna LaskowskaWywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia

Trendy w reklamie online

Opublikowano: 11 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

20 stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.

Tomasz UchańskiTrendy w reklamie online

Cormedia rozpoczyna współpracę z wydawnictwem Target Press

Opublikowano: 6 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą Target Press, wydawcą specjalistycznych czasopism dla branży instalatorskiej i budowlanej. Partnerstwo obejmuje obustronną sprzedaż powierzchni reklamowych oraz ścisłą współpracę operacyjną działów handlowych obydwu firm.

Hanna LaskowskaCormedia rozpoczyna współpracę z wydawnictwem Target Press

Społeczność internautów wokół Dom.pl

Opublikowano: 30 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

W trakcie wieloletniej działalności portali budowlanych z Grupy Dom.pl powstała wokół nich społeczność osób budujących i urządzających swój dom. To właśnie dla tej grupy użytkowników stworzony został nowy portal społecznościowy www.Moj.Dom.pl.

Hanna LaskowskaSpołeczność internautów wokół Dom.pl

Wzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia

Opublikowano: 8 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.

Hanna LaskowskaWzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia