Agnieszka Zielonka

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Z dniem 1 czerwca 2008 Axel Springer Polska uruchomi Biuro Reklamy Internetowej, które będzie prowadzić samodzielną sprzedaż powierzchni reklamowej na wszystkich wortalach tematycznych i serwisach internetowych wydawnictwa. Największe z nich to: Dziennik.pl, Auto-Swiat.pl, eFakt.pl, Newsweek.pl i Komputerswiat.pl. Łączny zasięg realizowany przez wszystkie witryny Axel Springer Polska to ponad 1,5 miliona użytkowników (według Gemius Megapanel). Biurem […]

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska więcej »

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Z dniem 1 czerwca 2008 Axel Springer Polska uruchomi Biuro Reklamy Internetowej, które będzie prowadzić samodzielną sprzedaż powierzchni reklamowej na wszystkich wortalach tematycznych i serwisach internetowych wydawnictwa. Największe z nich to: Dziennik.pl, Auto-Swiat.pl, eFakt.pl, Newsweek.pl i Komputerswiat.pl. Łączny zasięg realizowany przez wszystkie witryny Axel Springer Polska to ponad 1,5 miliona użytkowników (według Gemius Megapanel). Biurem

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska więcej »

Scroll to Top