AI

AI w handlu detalicznym: 56% firm korzysta z AI od 3 lat

56% firm z sektora handlu detalicznego korzysta z AI od ponad 3 lat, co wskazuje na większe doświadczenie w porównaniu z innymi sektorami – wynika z raportu KPMG International pt. „Intelligent retail. A blueprint for creating value through AI-driven transformation”, w którym przedstawiono między innymi przykłady wykorzystania AI w branży. Największym wyzwaniem związanym z wdrażaniem […]

AI w handlu detalicznym: 56% firm korzysta z AI od 3 lat więcej »

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce

Autorem wpisu jest Sebastian Stolarski, CEO Netplace. Sztuczna inteligencja na stałe zagościła w branży e-commerce i coraz częściej odpowiada nie tylko za automatyzację procesów, ale także za tworzenie strategii, optymalizację ścieżki zakupowej i wspieranie decyzji konsumenckich. Warto wskazać cztery kluczowe obszary, w których AI zmienia sposób prowadzenia sprzedaży internetowej. Jakie są najważniejsze zastosowania sztucznej inteligencji

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce więcej »

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja (AI) wprowadza nowe podejście do marketingu sensorycznego, co znacząco wpływa na doświadczenia zakupowe klientów. W badaniach przeprowadzonych przez Mood Media stwierdzono, że 42% kupujących angażuje się w komunikaty audio i wideo w sklepach, a 37% dokonuje zakupów pod ich wpływem. Jakie korzyści przynosi wykorzystanie AI w marketingu sensorycznym zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom?

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe więcej »

Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAI

W ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Respondenci badania przewidują, że wdrożenie GenAI w ich procesach biznesowych przyczyni się do średniego wzrostu sprzedaży o 38% w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Korzyści płynące z tego rozwiązania obejmują zwiększoną

Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAI więcej »

AI w marketingu Unilever: 55% oszczędności i 65% szybszej produkcji

Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie swojej działalności. Jednym z ostatnich przykładów jest wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia sesji zdjęciowych produktów w środowisku wirtualnym. Tworzone w ten sposób obrazy są generowane dwa razy szybciej, a koszt produkcji treści jest niższy o 50%. Dzięki wykorzystaniu AI firma jest w stanie stworzyć cyfrowego bliźniaka każdego

AI w marketingu Unilever: 55% oszczędności i 65% szybszej produkcji więcej »

AI w marketingu Unilever: 55% oszczędności i 65% szybszej produkcji 1

Pracuj.pl: 38% młodych obawia się sztucznej inteligencji

Młodzi pracownicy najszybciej adaptują nowe technologie, ale jednocześnie to oni odczuwają wobec nich największe obawy. Jak wynika z najnowszego badania Pracuj.pl, aż 38% osób w wieku 18-24 lat obawia się, że sztuczna inteligencja może zagrozić ich sytuacji zawodowej – mimo że to właśnie ta grupa najczęściej korzysta z AI w pracy i najlepiej rozumie jej

Pracuj.pl: 38% młodych obawia się sztucznej inteligencji więcej »

Scroll to Top