Reklama: portale w odwrocie, wygrywają niszowe projekty

Opublikowano: 25 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Jedna z amerykańskich agencji reklamowych opublikowała raport, z którego wynika, że reklamodawcy wycofują się z portali na rzecz bardziej wyspecjalizowanych witryn – społecznościowych czy rozrywkowych – podał serwis news.com. Agencja poinformowała, że w jej własnym portfelu klientów udział portali zmniejszył się w ciągu 2007 roku z 24% do 19%. Jednocześnie zwiększyła się rola projektów tematycznych (z 37% do 39%) oraz …

Wojtek WowraReklama: portale w odwrocie, wygrywają niszowe projekty

Przegląd prasy 2007-05-22

Opublikowano: 22 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Gorączka przejęć w internetowej reklamie Darmowe połączenia do wszystkich reklama: Expen.pl – Serwis społecznościowy z możliwością sprzedaży swojej wiedzy Lech Poznań TV online Gorączka przejęć w internetowej reklamie Za 6 mld dol. w gotówce Microsoft przejmie spółkę reklamy internetowej aQuantive – podała w piątek spółka. To największa transakcja przejęcia w historii Microsoftu. Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4143880.html?skad=rss Darmowe połączenia do wszystkich Po wielu …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-05-22

Przegląd prasy 2007-05-21

Opublikowano: 21 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

MySpace idzie do Chin Gorączka przejęć w internetowej reklamie Google rewolucjonizuje wyszukiwanie Tele2 może opuścić Polskę Chrome.pl zakończył działalność MySpace idzie do Chin Wchodząc na chiński rynek internetowy, Rupert Murdoch próbuje nie podpaść obrońcom wolności słowa. Ale cenzuruje swój serwis tak samo jak inni Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4147487.html?skad=rss Gorączka przejęć w internetowej reklamie Za 6 mld dol. w gotówce Microsoft przejmie spółkę …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-05-21