ARBOmedia

ClickAd wdrożył oprogramowanie adserwerowe BBmedia

Broker reklamy internetowej ClickAd zakończył wdrażanie w Polsce i na Ukrainie nowego systemu adserwerowego – BBmedia. Stanowi on obecnie jedną z najnowocześniejszych platform tego typu w Polsce. Adserwer to specjalne oprogramowanie służące do organizacji, planowania i monitorowania emisji banerów reklamowych na stronach internetowych. Dotąd ClickAd wykorzystywał w Polsce konkurencyjny system DoubleClick 3.5. Na Ukrainie jest […]

ClickAd wdrożył oprogramowanie adserwerowe BBmedia więcej »

10 milionów Internautów w sieci ARBOmedia Polska

Według marcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, ARBOmedia Polska dociera do 10 676 090 osób (real users). Zasięg sieci wyniósł 87,06% polskich internautów. W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users, nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali. Zainteresowanie internautów witrynami tematycznymi rośnie szybciej niż

10 milionów Internautów w sieci ARBOmedia Polska więcej »

Reklama Orange Blackberry na washingtonpost.com

Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN. ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych – ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne. Grupę celową dla Orange Blackberry stanowią osoby związane z biznesem. W

Reklama Orange Blackberry na washingtonpost.com więcej »

Sukces kampanii wirusowej – Motowalentynki

Dobiegł końca internetowy konkurs Motowalentynki. Była to pierwsza wspólna akcja specjalna sieci ARBOmedia Polska i wydawnictwa Axel Springer. Po raz kolejny potwierdziła się siła marketingu wirusowego – w ciągu trzech tygodni stronę konkursową odwiedziło blisko 60 000 osób. Akcja polegała na wysyłaniu przez internautów wirtualnych walentynek do jak największej liczby znajomych. Nagrodami w konkursie były

Sukces kampanii wirusowej – Motowalentynki więcej »

Axel Springer rozpoczyna współpracę z ARBOmedia Polska

Jedno z czołowych wydawnictw w Polsce pod względem udziału w rynku i dochodów z reklam rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi witrynami Axel Springer są Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i Komputerswiat.pl. Dział handlowy ARBOmedia Polska będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej domom mediowym oraz agencjom interaktywnym, zaś

Axel Springer rozpoczyna współpracę z ARBOmedia Polska więcej »

Reklama telewizyjna w Punkcie Sprzedaży – POS TV

Sieć POS TV – telewizji w punkcie sprzedaży, jest nowatorskim i cieszącym się rosnącą popularnością nośnikiem reklamy. System POS TV to jedna z ciekawszych propozycji w ofercie domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, coraz częściej i coraz chętniej wykorzystywaną przez reklamodawców. W lipcu tę formę przekazu reklamowego wykorzystała firma Sara Lee Household & Body Care Poland

Reklama telewizyjna w Punkcie Sprzedaży – POS TV więcej »

Ad.net dociera do blisko 90 procent polskich internautów

Sieć Ad.net S.A. ze swoją powierzchnią reklamową dociera do 8,6 miliona internautów – niemal 90% wszystkich polskich użytkowników sieci (8 604 843 użytkowników). Taki wynik Ad.net osiągnął w opublikowanym kwietniowym drzewku badania Megapanel/PBI (opracowanym przez PBI/Gemius.), porównującym zasięgi biur reklamy. Ad.net tworzy największy kanał dotarcia do polskich konsumentów w Sieci i nadal zajmuje pozycję numer jeden

Ad.net dociera do blisko 90 procent polskich internautów więcej »

Scroll to Top