ARBOmedia

Zmiany w eGospodarka.pl

Bardziej czytelny, nowoczesny i przyjazny użytkownikowi – taki jest nowy design serwisu eGospodarka.pl z portfolio ARBOmedia. Zmianie uległa kolorystyka i układ strony a logo serwisu zostało poddane profesjonalnej rewitalizacji. Nowy układ serwisu został ustalony po przeprowadzeniu gruntownych analiz funkcjonalności a także ankiet wśród użytkowników portalu eGospodarka.pl. 'eGospodarka.pl to serwis dla ludzi, którzy nie mają zbyt […]

Zmiany w eGospodarka.pl więcej »

ARBOmedia przejmuje Q-NET

W dniu 10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o. , firmą KONARIKA Ltd. Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET. W najbliższym czasie witryny zrzeszone w sieci Q-NET zostaną zintegrowane ze strukturą ARBOmedia. Połączony potencjał obydwu podmiotów wynosi ok. 7 mln Unikalnych

ARBOmedia przejmuje Q-NET więcej »

Kartyonline.pl: ponad 10.000 użytkowników

Kartyonline.pl – pierwszy polski portal o kartach płatniczych zyskuje coraz szerszą rzeszę czytelników. W marcu 2004 funkcjonujący od roku portal po raz pierwszy znalazł się wśród witryn monitorowanych w ramach badania internetowego Prawdziwy Profil. Badanie wykazało, że w styczniu 2004 portal Kartyonline.pl posiadał 10.827 unikalnych użytkowników. W całym miesiącu strony portalu zostały wyświetlone aż 93.335

Kartyonline.pl: ponad 10.000 użytkowników więcej »

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych

Czołowe sieci reklamowe: ARBOmedia, Ad.net oraz IDMnet wraz z firmami I-Metria i Global eMarketing rozpoczynają wspólne badanie profili internautów o nazwie „Prawdziwy Profil”. Zgodnie z podpisana w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych w oparciu o badania typu user-centric oraz site-centric. Celem badania jest

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych więcej »

Vortal e-insurance.pl ma już rok

30 września minął pierwszy rok działania vortalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. W tym czasie zdobył on ponad 3.800 stałych, zarejestrowanych czytelników i zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród konkurencyjnych serwisów. Ponad 3.800 osób zdecydowało się dołączyć do grona abonentów biuletynu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. Newsletter, przekazywany czytelnikom e-mailem średnio raz w tygodniu, stał się dla większości z abonentów

Vortal e-insurance.pl ma już rok więcej »

Standard badania profili internautów

Trzy największe w Polsce internetowe sieci reklamowe podpisały porozumienie o wprowadzeniu jednolitego standardu badania tzw. profili internautów, którzy odwiedzają witryny należące do poszczególnych sieci. Dokument podpisany został 2 kwietnia br. w siedzibie firmy IDMnet przez przedstawicieli Ad.net, ARBOmedia oraz IDMnet. Celem porozumienia jest uporządkowanie rynku badań marketingowych, na którym obecnie stosowanych jest kilka różnych metod

Standard badania profili internautów więcej »

Fotka.pl- to już rok

14 lutego minął rok od uruchomienia serwisu http://www.fotka.pl. W tym czasie serwis osiągnął bardzo dużą popularność, dlatego jego właściciele myślą teraz o tym, aby oglądalność przełożyła się na wyniki finansowe. Fotka.pl to serwis którego celem jest prezentacja zdjęć internautów, a przez to ułatwienie kontaktu między nimi. Codziennie odwiedza go kilkanaście tysięcy osób, dzięki czemu serwis

Fotka.pl- to już rok więcej »

Scroll to Top