Muzyka z iplay’a w promocji LUKAS Banku

Opublikowano: 23 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Studenci, którzy zdecydują się na założenie konta w LUKAS Banku, do końca roku, otrzymają specjalne kody umożliwiające pobranie utworów z serwisu muzycznego www.iplay.pl. Promocja została przygotowana przez Agencję Interaktywną Janmedia. Po złożeniu wniosku o założenie konta na stronie www.kontostudent.pl studenci otrzymają specjalny kod umożliwiający pobranie muzyki z serwisu www.iplay.pl. Po odczytaniu emaila z kodem wystarczy zarejestrować się w serwisie i …

Hanna LaskowskaMuzyka z iplay’a w promocji LUKAS Banku

LUKAS Bank dla studentów

Opublikowano: 15 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W pierwszych dniach października wraz z wprowadzeniem przez LUKAS Bank oferty dla studentów powstała nowa strona internetowa www.kontostudent.pl. Głównym celem strony jest zapoznanie i zachęcenie studentów do skorzystania z nowej oferty bankowej. Oprócz prezentacji oferty studenckiej w serwisie przygotowano dodatkowe atrakcje, m.in. konkurs wraz z nagrodami dla osób, które napiszą najciekawsza historię studencką, możliwość pobrania legalnej muzyki w postaci plików …

Hanna LaskowskaLUKAS Bank dla studentów

Janmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku

Opublikowano: 21 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Janmedia przeprowadziła badanie użyteczności stron LUKAS Banku.Wynikiem pracy agencji jest raport zawierający opis mocnych i słabych stron serwisu Banku. Zaproponowano też szereg poprawek i usprawnień mających na celu zwiększenie intuicyjności serwisu dla użytkownika. „ Profil internautów oraz oczekiwania stawiane stronom internetowym ulegają obecnie dynamicznym zmianom. To, co było jeszcze dwa lata temu utopią dzisiaj zaczyna stawać się standardem. Dlatego …

Hanna LaskowskaJanmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku

Kampania radiowa Lukas Banku w internecie realizawana przez IDMnet

Opublikowano: 24 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

21 listopada br. rozpoczęła się internetowa część kampanii reklamowej Lukas Banku ‚Ty też żądaj zysków’, będąca częścią globalnej akcji promocyjnej prowadzonej przez bank. Celem działań promocyjnych jest zachęcenie do oszczędzania w banku oraz promocja rachunku osobistego Lukas e-Konto PRO. Sieć IDMnet odpowiedzialna za kampanię internetową, przygotowała spoty reklamowe, które można usłyszeć w PolskaStacja.pl. To pierwsza tego typu kampania w polskim …

Sylwester KozakKampania radiowa Lukas Banku w internecie realizawana przez IDMnet