Artefakt

Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku?

Co roku pojawiają się nowe koncepcje na temat technik pozycjonowania stron internetowych. Również tym razem możemy przeczytać o nowych technikach i narzędziach poprawiających widoczność strony w wyszukiwarkach. Czy są one skuteczne? – najnowsze trendy komentują specjaliści z agencji marketingu internetowego Artefakt.

Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku? więcej »

Agencje marketingu internetowego idą pod prąd

Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego. Takie wnioski płyną z badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend. Reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7 proc. wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.

Agencje marketingu internetowego idą pod prąd więcej »

Scroll to Top