Artur Potocki

Interia.pl – Las Vegas wśród portali…

Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkowo – świadomościową, która przebiegać będzie pod hasłem: „Interia.pl: Las Vegas wśród portali”. Obejmie ona wszystkie media: prasę, radio, telewizję oraz internet, a także ambient i outdoor. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie i utrwalenie wizerunku Interia.pl jako największej polskiej platformy rozrywkowej i głównego miejsca w sieci do spędzania wolnego czasu. […]

Interia.pl – Las Vegas wśród portali… więcej »

INTERIA.PL rusza z wizerunkową kampanią reklamową

Od 1 grudnia br. trwa wizerunkowa kampania reklamowa portalu INTERIA.PL. Działania promocyjne pod hasłem „INTERIA.PL – Portal młodych bez względu na wiek” prowadzone są głównie w telewizji, radiu, prasie, kinach oraz internecie. „Wykorzystane przez nas hasło kampanii jest odzwierciedleniem cech charakterystycznych naszych odbiorców: ludzi młodych, dynamicznych i kreatywnych, ale bez względu na wiek. Takich, którzy

INTERIA.PL rusza z wizerunkową kampanią reklamową więcej »

Scroll to Top