Artur Zawadzki

Polskie WEB 2.0

Badanie użytkowników WEB 2.0 zrealizowała firma Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego. Fragment raportu dostępny jest na stronie www.yoof.pl. Badanie on-line, przeprowadzone w dwóch etapach, jakościowym i ilościowym, przez firmę Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego, pozwoliło stworzyć dokładny demograficzny oraz psychograficzny profil użytkowników WEB 2.0. „Podjęliśmy

Polskie WEB 2.0 więcej »

Gemius SA – Polski e-commerce idzie w górę

Handlowa hossa nie ominie w tym roku sklepów i aukcji internetowych. Polscy internauci, jak czytamy w raporcie „E-commerce w Polsce 2006”, nie tylko częściej niż w roku ubiegłym dokonują zakupów on-line, ale i chętniej przeznaczają na ten cel większą ilość pieniędzy. Według szacunków firmy badawczej Gemius SA, zainteresowanie internetowymi zakupami będzie systematycznie wzrastać. Jak wynika

Gemius SA – Polski e-commerce idzie w górę więcej »

Gemius na pokładzie Centralwings

Tanie, pewne i przyjazne latanie będzie jeszcze łatwiejsze oraz bardziej powszechne. Linia lotnicza Centralwings, decydując się na długotrwałą współpracę z firmą badawczą Gemius SA, chce na podstawie sprawdzonych na rynku badań zwiększać efektywność swoich działań w internecie oraz dostosowywać ofertę do potrzeb swoich Klientów. Podpisana przez firmy kilka tygodni temu umowa dotyczy realizacji przez Gemius

Gemius na pokładzie Centralwings więcej »

Jak zarabia się w sieci – po konferencji

W dniu wczorajszym w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja pt. ’Jak zarabia się w sieci? – czyli wyniki unikalnych badań rynku e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA’. Spotkanie zorganizował portal Money.pl. Na konferencji zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła rezultaty

Jak zarabia się w sieci – po konferencji więcej »

Finanse online – raport IAB, Gemius i Money.pl

Wygodnie, szybko, z dowolnego miejsca i dowolnym czasie – takie opinie na temat możliwości korzystania z usług bankowych on-line podawali polscy internauci w badaniu ’Usługi finansowe’ zrealizowanym przez firmę Gemius SA we współpracy z portalem finansowym Money.pl oraz stowarzyszeniem Interactive Advertising Bureau Polska w październiku 2004 roku. Stopień nasycenia polskiego rynku usługami bankowości elektronicznej jest i jeszcze

Finanse online – raport IAB, Gemius i Money.pl więcej »

Scroll to Top