ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku

Klienci Crowley'a zadowoleni

Jak co roku, Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, przeprowadził kompleksowe badania satysfakcji swoich Klientów we współpracy z firmą ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Poprawa jakości świadczonych usług oraz współpracy między firmą a jej Klientami to cechy, na które przede wszystkim wskazywali respondenci. Badanie objęło reprezentatywną grupę 600 […]

Klienci Crowley'a zadowoleni więcej »

Crowley ponownie zbadał zadowolenie klientów

Badanie zrealizowała firma ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku i objęło ono grupę reprezentatywną 500 klientów sieci Crowley. Aż 80% respondentów zadeklarowało, że w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć Crowley. Prawie 90% dotychczasowych i nowych klientów twierdzi, że poleciłaby usługi sieci Crowley znajomym. Ciekawostką jest fakt, że aż 75% klientów korzystało wcześniej

Crowley ponownie zbadał zadowolenie klientów więcej »

Zadowoleni z Crowley'a

Badanie zrealizowała firma ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku, objeło ono 95,4% klientów sieci DATASTAR. Aż 87% respondentów zadeklarowało, że w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć DATASTAR. Badani wskazali także nowe usługi, które pownien oferować operator telekomunikacyjny. Należy do nich m. in. VoIP, która już w drugim kwartale znajdzie się w ofercie

Zadowoleni z Crowley'a więcej »

Scroll to Top