Android w notebookach Asusa
Firmy Asus oraz BlueStacks podpisały porozumienie, na mocy którego oprogramowanie Bluestacks będzie częścią Asus vibe, platformy rozrywkowej dołączanej do notebooków Asusa.
Firmy Asus oraz BlueStacks podpisały porozumienie, na mocy którego oprogramowanie Bluestacks będzie częścią Asus vibe, platformy rozrywkowej dołączanej do notebooków Asusa.
Grupa AMP Media przygotowała dla sklepu internetowego X-KOM.pl kampanie reklamowe netbooków i notebooków marki DELL oraz notebooków marki ASUS. Ponadto, promocja produktów firmy ASUS połączona była z promocją oprogramowania Windows.
Serwis porównujący ceny Skąpiec.pl zbadał preferencje internautów w zakresie notebooków. Przeanalizowano, którzy producenci cieszą się największym uznaniem oraz jakie parametry i ceny są najczęściej poszukiwane przez e-konsumentów.
Trwa akcja „Uwolnij Świętego Mikołaja” – kampania zorganizowana przez firmę ASUS w związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Akcja rozpoczęła się 10 grudnia i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Jako główny kanał komunikacji wykorzystuje Internet oraz serwisy społecznościowe. Zakończenie kampanii planowane jest na 22 grudnia.
Według raportu „Preferencje zakupowe użytkowników serwisu Skapiec.pl w okresie od stycznia 2009 do czerwca 2009 w kategorii Notebooki w dziale Komputery” współczesny notebook powinien być mały i lekki, a jednocześnie maksymalnie wydajny.
Zainteresowanie przenośnymi komputerami jest na tyle duże, że jeszcze kilka miesięcy temu analitycy coraz śmielej wysnuwali tezę jakoby ich tegoroczna sprzedaż przewyższyć miała sprzedaż desktopów. Czy te prognozy się spełnią? Wszystko zależy od tego, na ile recesja gospodarcza dotknie rodzimy rynek komputerowy. Jak na razie sprzedawcy ze stoickim spokojem zapewniają, że spadku popytu nie ma.
HP wyprzedza Toshibę – rynek notebooków według Skąpiec.pl więcej »
Po niespełna rocznej obecności przedstawicielstwa firmy Toshiba na polskim rynku firma uzyskała prawie 21 procentowy udział w rynku, deklasując dotychczasowego lidera. Bezpośrednia obecność firmy na błyskawicznie rozwijającym się rynku komputerów przenośnych sprawiła, że sprzedaż notebooków z logo Toshiba wzrosła w stosunku do analogicznego kwartału roku 2005 o ponad 160%. „Otwierając biuro w Polsce deklarowaliśmy, że
Toshiba na pierwszym miejscu w sprzedaży notebooków w Polsce więcej »