AWR Wprost

IDMnet sprzedaje AWR Wprost

Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR Wprost, wydawcą tygodnika Wprost, jednego z najpopularniejszych w kraju tygodników opinii. IDMnet będzie sprzedawać powierzchnie reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn należących do wydawcy. Wraz z rozpoczęciem współpracy z Wprost sieć wprowadza także do swojej oferty pakiet premiumOpinie, w skład którego wchodzą najbardziej prestiżowe tytuły informacyjne obsługiwane

IDMnet sprzedaje AWR Wprost więcej »

NetPress oferuje kolejne tytuły

Oferta internetowego kiosku www.netpress.pl poszerza się o tytuły AWR Wprost. Poza sztandarowym czasopismem wydawnictwa, tygodnikiem „Wprost”, w formacie zinio dostępny jest miesięcznik „Mój Pies”, a od najbliższej środy również „WiK English Edition”. Tym samym liczba tytułów dystrybuowanych przez NetPress zwiększyła się do ponad 80. Wczoraj informowaliśmy o ukazaniu się cyfrowej wersji tygodnika „Wprost” w ofercie

NetPress oferuje kolejne tytuły więcej »

Z AWR Wprost do Bankier.pl

Grażyna Ogrodnik została dyrektorem biura reklamy portalu Bankier.pl. Do niedawna dyrektor biura reklamy w AWR Wprost będzie teraz odpowiadać za kształt oferty reklamowej oraz sprzedaż reklamy w portalu finansowym. Przez ostatnie 10 lat Grażyna Ogrodnik kierowała sprzedażą reklamy w AWR Wprost (wydawcą m.in. tygodnika Wprost i dwutygodnika BusinessWeek). Zdobyte doświadczenie zamierza teraz wykorzystać do zwiększenia

Z AWR Wprost do Bankier.pl więcej »

Wprost SMSuje z SuperSMS

AWR Wprost, wydawca tygodnika WPROST oraz One-2-One, integrator usług dodanych w telefonii komórkowej i operator wortalu SuperSMS.pl zawarły umowę ramową o współpracy. Jej celem jest otwarcie nowych kanałów komunikacji z czytelnikami oraz wspólne wdrożenie nowych usług mobilnych. Począwszy od bieżącego wydania tygodnika WPROST, czytelnicy za pomocą telefonów komórkowych i SMSów mogą wziąć udział w sondzie

Wprost SMSuje z SuperSMS więcej »

Scroll to Top