SYNERWAY w Interactive Advertising Bureau

Opublikowano: 11 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

SYNERWAY dołączył do elitarnego grona polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau, zrzeszającej największe portale internetowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Uczestnictwo w programach realizowanych przez IAB pozwoli firmie na zwiększone zaangażowanie w kreowaniu rozwoju reklamy internetowej. „Nieustannie inwestujemy w badania i rozwój, mamy wiele pomysłów, które mogłyby w znaczny sposób wpłynąć na wzrost dynamiki rozwoju reklamy w Internecie – …

Hanna LaskowskaSYNERWAY w Interactive Advertising Bureau

E-wydanie „Życia Warszawy” od Synerway

Opublikowano: 8 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Firma Synerway wykonała platformę sprzedażową elektronicznego wydania „Życia Warszawy”. System umożliwia zakup drogą online zarówno głównego wydania dziennika, jak również wydań regionalnych. – Mechanizm sprzedaży oparto na platformie sprzedażowej BlueVendo, która zapewnia wygodny i prosty w obsłudze proces zakupu prasy. Internauta musi jedynie wybrać tytuł gazety, określić ilość egzemplarzy oraz formę płatności. Następnie wskazuje adres e-mail, na który zostaje przesłana …

Hanna LaskowskaE-wydanie „Życia Warszawy” od Synerway

Technology Fast 50 – Synerway wiceliderem w Polsce

Opublikowano: 29 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

25 października firma Deloitte opublikowała wyniki rankingu „Technology Fast 50”, klasyfikującego najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej. Wśród polskich firm w kategorii „Rising Stars” zwyciężył eCard S.A. Drugie miejsce przypadło debiutującej w rankingu firmie Synerway. W latach 2003-2005 firma Synerway odnotowała wzrost przychodów o 131 procent. „Dynamiczny rozwój zawdzięczamy indywidualnemu podejściu do klienta, który zawsze otrzymuje rozwiązanie szyte …

Hanna LaskowskaTechnology Fast 50 – Synerway wiceliderem w Polsce