Bartłomiej Wyszyński

Nowa kampania Sony

Agencja mediów interaktywnych Artegence zakończyła prace nad interaktywną kampanią dla firmy Sony Poland. Kampanię zarekomendował i zakupił dom mediowy Optimum Media OMD. Artegence przygotowało kreacje do kampanii internetowej dla Sony Poland, natomiast doborem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Głównym celem kampanii było zwrócenie uwagi konsumenta na możliwość prostego łączenia poszczególnych produktów Sony. […]

Nowa kampania Sony więcej »

Bond intensywanie promowany na FilmWeb.pl

8 listopada na łamach polskiego portalu filmowego FilmWeb.pl rozpoczęła się kampania promocyjna filmu „Śmierć nadejdzie jutro” – 20. już obrazu opowiadającego o przygodach Jamesa Bonda, agenta 007. 22 listopada film trafił na ekrany polskich kin. W ciągu pierwszych trzech dni wyświetlania obejrzało go 90 054 widzów (1800 widzów na kopię). „Wypromowanie filmu 'Śmierć nadejdzie jutro’

Bond intensywanie promowany na FilmWeb.pl więcej »

Scroll to Top