Bartosz Drozdowski

ARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia

W lutym z ARBOmedia A.G. wydzielony został nowy podmiot ARBOinteractive A.G. skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę weszły wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia. Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive A.G. nominowany został Marcin Woźniak. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy

ARBOinteractive wydzielony ze struktur ARBOmedia więcej »

A7 – nowy cennik ARBOmedia

Wraz z początkiem marca zaczął obowiązywać nowy cennik internetowej sieci reklamowej ARBOmedia Polska. Najważniejsze z 7 nowości w ofercie „A7” to zwiększenie objętości wszystkich kreacji do 50kB, zasięgowe i tematyczne pakiety POWER, pakiety ARBOjeden oraz hosting kreacji FX do 1 MB w koszcie mediowym. ARBOmedia Polska zwiększa wagę wszystkich standardowych kreacji do 50 kB. Umożliwi

A7 – nowy cennik ARBOmedia więcej »

Witryny MTV w ARBOmedia Polska

Grupa MTV Networks Polska rozpoczęła współpracę z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi reklamowej należących do grupy witryn – MTV.pl, Viva-tv.pl, Vh1.pl i ComedyCentral.pl. Sieć ARBOmedia umocniła tym samym swoją pozycję w kategoriach Rozrywka i Muzyka. MTV Networks Polska jest jednym z największych nadawców telewizyjnych w Polsce. W skład jego portfolio wchodzą kanały MTV, VIVA, Comedy

Witryny MTV w ARBOmedia Polska więcej »

10 milionów Internautów w sieci ARBOmedia Polska

Według marcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, ARBOmedia Polska dociera do 10 676 090 osób (real users). Zasięg sieci wyniósł 87,06% polskich internautów. W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users, nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali. Zainteresowanie internautów witrynami tematycznymi rośnie szybciej niż

10 milionów Internautów w sieci ARBOmedia Polska więcej »

Axel Springer rozpoczyna współpracę z ARBOmedia Polska

Jedno z czołowych wydawnictw w Polsce pod względem udziału w rynku i dochodów z reklam rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi witrynami Axel Springer są Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i Komputerswiat.pl. Dział handlowy ARBOmedia Polska będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej domom mediowym oraz agencjom interaktywnym, zaś

Axel Springer rozpoczyna współpracę z ARBOmedia Polska więcej »

ARBOmedia przejmuje Q-NET

W dniu 10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o. , firmą KONARIKA Ltd. Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET. W najbliższym czasie witryny zrzeszone w sieci Q-NET zostaną zintegrowane ze strukturą ARBOmedia. Połączony potencjał obydwu podmiotów wynosi ok. 7 mln Unikalnych

ARBOmedia przejmuje Q-NET więcej »

Scroll to Top