BCA

BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations

Agencja public relations Business Communications Associates S.A. (BCA S.A.) uruchomiła nowy system komunikacji z mediami. Łączy on funkcje bazy mediów, programu pocztowego i biura prasowego online. System przygotowano w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony dziennikarzy na dostarczanie informacji drogą elektroniczną oraz z myślą o klientach agencji, którzy coraz częściej potrzebują możliwości błyskawicznego komunikowania się […]

BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations więcej »

Przemysław Saleta – nowa marka w portfelu BCA

Agencja public relations BCA S.A. podpisała umowę o współpracy z Przemysławem Saletą. Oprócz całościowej opieki nad wizerunkiem tego sportowca, do zadań agencji należeć będzie między innymi obsługa informacyjna walki w obronie tytułu Mistrza Europy, która odbędzie się 12 października w Schwerinie w Niemczech. Tym samym do portfela marek obsługiwanych przez BCA S.A dołączyła pierwsza tzw.

Przemysław Saleta – nowa marka w portfelu BCA więcej »

BCA S.A. i netPR współpracują

netPR i Business Communications Associates SA. (BCA) podpisały umowę o współpracy. Firmy zadeklarowały wolę strategicznego współdziałania na rzecz rozwoju internetowego public relations (tzw. ePR). Umowa umożliwi BCA i jej Klientom wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi ePR oferowanych przez netPR. Są to m.in.: internetowe biuro prasowe, monitoring Internetu oraz tzw. web positioning, czyli pozycjonowanie wybranych witryn w wyszukiwarkach

BCA S.A. i netPR współpracują więcej »

Co czytują dziennikarze „

Jak wynika z przeprowadzonego pod koniec minionego roku badania ARC Rynek i Opinia oraz BCA SA, najczęściej subskrybowanymi przez dziennikarzy elektronicznymi biuletynami są Dziennik Internetowy PAP i newslettery BiznesNet.pl. Spośród 105 ankietowanych 66 dziennikarzy potwierdziło, iż prenumeruje wiadomości wysyłane pocztą elektroniczną. 27,3% subskrybuje e-mailowe wiadomości Polskiej Agencji Prasowej a 24,2% regularnie korzysta z biznesowych biuletynów

Co czytują dziennikarze „ więcej »

Internet ważniejszy dla dziennikarzy

Internet stał się podstawowym narzędziem pracy polskich dziennikarzy, którzy mają do niego dostęp. Internet stał się bowiem źródłem informacji najczęściej przez nich wykorzystywanym – wynika z pierwszego w Polsce badania on-line dziennikarzy przeprowadzonego przez agencję public relations BCA S.A. i agencję badawczą ARC Rynek i Opinia. Niemal wszyscy dziennikarze biorący udział w badaniu (99%) zadeklarowali,

Internet ważniejszy dla dziennikarzy więcej »

Scroll to Top