Beata Mazurkiewicz

Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER

Od 18 sierpnia 2008 roku ruszyła kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER – telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy. „Kampania marketingowa MVNO będzie prosta i czytelna oraz dość zabawna. Tym razem zrezygnowaliśmy ze

Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER więcej »

Jesienna Astermania

Firma telekomunikacyjna ASTER w swojej kampanii reklamowej promującej jesienną ofertę postawiła na wykorzystanie rozrywki w marketingu. Stworzenie serwisu www.astermania.pl powierzyła Ostrydze. Jesienna kampania ASTER promuje zintegrowany pakiet usług łączący telewizję, Internet i telefon w ramach jednego pakietu. Cała kampania promocyjna ma luźny, żartobliwy styl i zastosowana została zasada wzajemnej promocji mediów. – Nasza grupa docelowa

Jesienna Astermania więcej »

Przewijanie do góry