Własny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 27 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.

Hanna LaskowskaWłasny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Predykcyjne Targetowanie Behawioralne skuteczne w kampanii Radia Glob

Opublikowano: 20 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W kampanii zrealizowanej przez sieć behavia dla Radia Glob banery targetowane na profil Młodzież okazały się bardziej efektywne, niż banery nietargetowane. W kampanii mierzono także akcje wykonywane przez internautów jakiś czas po kontakcie z reklamą.

Dawid ZarazińskiPredykcyjne Targetowanie Behawioralne skuteczne w kampanii Radia Glob

Targetowanie Behawioralne w internetowej kampanii Chorwacji

Opublikowano: 12 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Sieć behavia realizuje we współpracy z ARBOinteractive CEE działania promujące wśród polskich internautów Chorwację. Reklamy emitowane są wyłącznie osobom zainteresowanym wyjazdami wakacyjnymi. Zleceniodawcą kampanii jest chorwacka agencja AdLink Internet Media.

Hanna LaskowskaTargetowanie Behawioralne w internetowej kampanii Chorwacji