BIGresearch

Internauci nie potrafią utrzymać języka za zębami

Konsumenci, którzy serfują po sieci w poszukiwaniu informacji i opinii na temat produktów i usług, są nie tylko lepiej poinformowani. Chętniej dzielą się zebranymi opiniami na temat poszukiwanych produktów oraz udzielają rekomendacji swoimi przyjaciołom, rodzinie czy znajomym. Tym samym stosują najtańszą i najbardziej skuteczną formę promocji – marketing szeptany. Wyniki najnowszego badania firmy BIGresearch , […]

Internauci nie potrafią utrzymać języka za zębami więcej »

Branża motoryzacyjna odkrywa internet

Z najnowszego raportu przygotowanego przez TNS Media Intelligence we współpracy z serwisem eMarketer wynika, że producenci samochodów coraz chętniej wykorzystują internet jako kanał promocji swoich produktów. W latach 2005-2007 wydatki na reklamę aut w gazetach spadły o 53%. Tygodniki i miesięczniki odnotowały 15% spadek. Koszty promocji online wzrosły w tym samym czasie o 119% –

Branża motoryzacyjna odkrywa internet więcej »

Scroll to Top