Blip

Dlaczego ufamy serwisom i mediom społecznościowym?

Najnowsze badania wskazują, że ponad ¼ internautów najbardziej ufa znajomym blogerom. Z kolei najmniejszym zaufaniem cieszą się krótkie newsy umieszczane przez nieznajomych na mikroblogach takich jak Twitter czy Blip – wierzy im jedynie co dwudziesty internauta.

Wykorzystanie portali społecznościowych w firmach

W momencie pojawienia się pierwszych portali społecznościowych takich, jak MySpace i Facebook wiele firm postrzegało je jako element rozpraszający pracowników i zdecydowało się na ich zablokowanie. Jednak wraz z pojawieniem się innych platform, jak np. Twitter czy Blip, firmy zaczęły dostrzegać potencjał kryjący się w możliwości wykorzystania serwisów tego typu do celów biznesowych.

Krakowski Rynek – pierwsze blipujące miejsce w Polsce

Od wczoraj pod adresem http://krakowskirynek.blip.pl można na bieżąco obserwować wydarzenia na krakowskim Rynku, miejscu o wyjątkowym znaczeniu historycznym, społecznym i kulturalnym nie tylko dla Krakowa, ale i całego kraju.

Cambler – alternatywa dla Blipa, Śledzika i Twittera?

Do Blipa, czy Śledzika dołącza Cambler, nowy serwis mikroblogowy. Dwóch kolegów z uczelni postanowiło stworzyć produkt, który byłby w stanie skutecznie rywalizować z największymi. Największą siłą serwisu ma być duża ilość funkcjonalności oraz brak zależności od dużej firmy. Czy to wystarczy by powalczyć o użytkowników?

YouTube skraca linki, ale tylko trochę

Serwisy skracające adresy internetowe cieszyły się ogromną popularnością w kończącym się roku; nowe platformy powstawały jak grzyby po deszczu. Z takie rozwiązania inwestowali również najwięksi internetowi gracze. Do ich grona dołącza właśnie YouTube.

Startuje BrandoMetr

14 grudnia wystartował nowy serwis, dzięki któremu monitorowanie mediów społecznościowych ma być o wiele efektywniejsze. BrandoMetr.pl pozwala wyszukiwać i analizować wypowiedzi zamieszczane przez konsumentów w sieci.

Przewiń do góry