Brain

Grupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową

Grupa Onet.pl ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkową dla marki Onet.pl. Do przetargu zostały zaproszone cztery agencje reklamowe: Ad Fabrika FBC, EuroRSCG, TBWA i Brain. Przetarg został zorganizowany zgodnie z Zasadami Przetargowymi Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). W najbliższym czasie Grupa Onet.pl planuje także działania dla marki Zumi i największego serwisu randkowego Sympatia.pl. Grupa Onet.pl właściciel największej […]

Grupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową więcej »

Nowa kampania LUKAS Banku

Pod hasłem ’Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać’ wystartowała internetowa kampania reklamowa poświęcona wybranym produktom i usługom LUKAS Banku. Do przetargu zaproszone zostały cztery czołowe agencje interaktywne, z których oferta OS3 multimedia okazała się najbardziej dopasowana do oczekiwań stawianych przez Bank. Poza agencją OS3, która odpowiedzialna była za kreację kampanii i serwisu, w realizacji

Nowa kampania LUKAS Banku więcej »

Scroll to Top