Wirtualna Polska z serwisem specjalnym prezent.wp.pl

Opublikowano: 19 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Serwis specjalny prezent.wp.pl, stworzony został przez Wirtualną Polskę dla marki Braun we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. Można tu znaleźć coś Dla Niego i Dla Niej. Jest Prezentowy przypominacz, czyli personalizowany kalendarz, który pozwoli pamiętać o wszystkich rodzinnych uroczystościach, imieninach, urodzinach, rocznicach ślubu, itp. Obok wydarzeń stałych, jak Boże Narodzenie, użytkownik może wpisać własne, istotne daty, np. złote gody …

Hanna LaskowskaWirtualna Polska z serwisem specjalnym prezent.wp.pl

Multimedialna książka kucharska w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 16 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na WP uszyła internetowa multimedialna książka kucharska. Każdy może dodać do niej przepis kulinarny: w wersji wideo, foto i w sposób tradycyjny, czyli tekstowy. „Kuchnia WP ma być wielką multimedialną książką kucharską, z której będzie się można dowiedzieć nie tylko tego, jak się robi łososiowy pasztet z krewetkami czy krem brule, ale też jak przyrządzić placki ziemniaczane lub zupę pomidorową …

Hanna LaskowskaMultimedialna książka kucharska w Wirtualnej Polsce

Ruszył serwis świąteczny Wirtualnej Polski

Opublikowano: 10 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak co roku, pod adresem swieta.wp.pl internauci znajdą bożonarodzeniowy serwis internetowy Wirtualnej Polski. Redakcja portalu zawarła w nim to, co wiąże się z Bożym Narodzeniem, świątecznym wypoczynkiem, prezentami, życzeniami i wieczorem wigilijnym. Witryna składa się z dziewięciu sekcji. Magia Dawania to nie tylko miejsce, które pomaga „zajrzeć pod choinkę” gwiazd, ale przede wszystkim pozwala podzielić się swoimi pomysłami na upominki …

Hanna LaskowskaRuszył serwis świąteczny Wirtualnej Polski

Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection

Opublikowano: 19 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun – Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum. I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, TVN i TVN7 oraz Polsat …

Sylwester KozakKampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection

Gemius dla Brauna w Polsce i Czechach

Opublikowano: 18 lutego 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W ostatnich dniach zakończono trwający prawie trzy miesiące projekt badawczy realizowany przez Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i Czechach. Wyniki badania dowiodły, że reklama w Internecie miała duży wpływ na wzrost świadomości marki Braun w badanej grupie internautów. …

Sylwester KozakGemius dla Brauna w Polsce i Czechach

Braun po raz pierwszy w internecie

Opublikowano: 19 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Do końca grudnia 2003 potrwa świąteczna kampania Gillette promująca produkty marki Braun. W swojej kampanii, po raz pierwszy w Polsce, Gillette wykorzysta również internet. Trzonem kampanii online jest sponsoring serwisu świątecznego portalu Onet.pl. Serwis ten został całkowicie dostosowany do kolorystyki Klienta. Oprócz typowej dla serwisów świątecznych tematyki zawiera wiele elementów zachęcających internautów do interreakcji z marka Braun: – świąteczny konkurs, …

Sylwester KozakBraun po raz pierwszy w internecie