Braun

Wirtualna Polska z serwisem specjalnym prezent.wp.pl

Serwis specjalny prezent.wp.pl, stworzony został przez Wirtualną Polskę dla marki Braun we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. Można tu znaleźć coś Dla Niego i Dla Niej. Jest Prezentowy przypominacz, czyli personalizowany kalendarz, który pozwoli pamiętać o wszystkich rodzinnych uroczystościach, imieninach, urodzinach, rocznicach ślubu, itp. Obok wydarzeń stałych, jak Boże Narodzenie, użytkownik może wpisać własne, […]

Wirtualna Polska z serwisem specjalnym prezent.wp.pl więcej »

Multimedialna książka kucharska w Wirtualnej Polsce

Na WP uszyła internetowa multimedialna książka kucharska. Każdy może dodać do niej przepis kulinarny: w wersji wideo, foto i w sposób tradycyjny, czyli tekstowy. „Kuchnia WP ma być wielką multimedialną książką kucharską, z której będzie się można dowiedzieć nie tylko tego, jak się robi łososiowy pasztet z krewetkami czy krem brule, ale też jak przyrządzić

Multimedialna książka kucharska w Wirtualnej Polsce więcej »

Ruszył serwis świąteczny Wirtualnej Polski

Jak co roku, pod adresem swieta.wp.pl internauci znajdą bożonarodzeniowy serwis internetowy Wirtualnej Polski. Redakcja portalu zawarła w nim to, co wiąże się z Bożym Narodzeniem, świątecznym wypoczynkiem, prezentami, życzeniami i wieczorem wigilijnym. Witryna składa się z dziewięciu sekcji. Magia Dawania to nie tylko miejsce, które pomaga „zajrzeć pod choinkę” gwiazd, ale przede wszystkim pozwala podzielić

Ruszył serwis świąteczny Wirtualnej Polski więcej »

Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun – Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum. I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP,

Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection więcej »

Gemius dla Brauna w Polsce i Czechach

W ostatnich dniach zakończono trwający prawie trzy miesiące projekt badawczy realizowany przez Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i Czechach. Wyniki badania dowiodły, że reklama w Internecie miała duży wpływ na wzrost świadomości marki

Gemius dla Brauna w Polsce i Czechach więcej »

Braun po raz pierwszy w internecie

Do końca grudnia 2003 potrwa świąteczna kampania Gillette promująca produkty marki Braun. W swojej kampanii, po raz pierwszy w Polsce, Gillette wykorzysta również internet. Trzonem kampanii online jest sponsoring serwisu świątecznego portalu Onet.pl. Serwis ten został całkowicie dostosowany do kolorystyki Klienta. Oprócz typowej dla serwisów świątecznych tematyki zawiera wiele elementów zachęcających internautów do interreakcji z

Braun po raz pierwszy w internecie więcej »

Scroll to Top